TAG – 15 DINGEN DIE NIEMAND JE VRAAGT

blog

Het is weer eens tijd voor een tag! En wat voor eentje; de 15 vragen die niemand je vraagt. Ik vind persoonlijke tags altijd leuk om te lezen omdat je op die manier een blogger beter leert kennen. Tijdens het invullen merkte ik echt dat echt niemand me deze vragen ooit heeft gesteld. Dat maakte het extra grappig om hem in te vullen! Benieuwd naar mijn antwoorden? Lees verder!


1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
De deuren van mijn kledingkast moeten altijd dicht als ik ga slapen. Ik heb schuifdeuren dus soms staat ie nog een beetje open. Al is het maar zo’n klein kiertje, hij moet en zal dicht als ik ga slapen. Ik ga me er anders zo aan irriteren. Ik heb geen idee waarom omdat ik mijn ogen toch dicht heb als ik slaap.

2. Neem je mini-flesjes shampoo enzo mee uit hotels?
Als ze lekker ruiken wel ja! Soms zijn die shampoos zo slecht. Ik heb moeilijk haar en merk dan dat mijn haar ontzettend uitdroogt en stug word. Ik neem dus vaak zelf mijn eigen shampoo en conditioner mee als ik ergens blijf slapen. Ik heb er nog een paar uit een hotel in Florida want die ruiken zo lekker naar kokos. Ik heb ze eigenlijk sindsdien niet meer gebruikt omdat het nu een soort souvenir is geworden, haha.

3. Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?
Ik niet, maar mijn vader wel! Mijn overgrootopa was burgemeester van Heerenveen en daar is een plein naar hem vernoemd. Mijn vader vond het dus wel een leuk idee om dit bord mee te nemen. Hij hangt nu in de tuin. Verder zou ik ook niet weten wat je met een straatnaam bord moet.

4. Gebruik je to-do lijstjes?
Altijd. Ik heb de app Wunderlist op mijn telefoon en ik gebruik hem wel echt iedere dag. Ik ben heel vergeetachtig dus zou niet zonder to-do lijstjes kunnen. Boodschappen, huiswerk, bloggen, ik moet alles op een to-do lijstje zetten.

large

5. Heb je sproeten?
Yes en ik weet niet zo goed of ik hier blij mee ben of niet. Ik heb afgelopen vrijdag een paar uur in de zon gezeten en mijn sproeten zijn nu weer zo aanwezig. Ach, het hoort bij me dus ik denk dat ik het wel leuk vind!

6. Heb je ooit in de bosjes geplast?
Toen ik nog in Duitsland woonde hadden we heel vaak feestjes in het park. Na wat alcohol is de kans groot dat je naar de wc moet maar die heb je niet veel in een park. Mijn vriendinnen gingen altijd naar de bosjes maar ik kan dat dus echt niet. Ik ging altijd maar een stukje fietsen zodat ik naar zo’n DIXI kon.

7. Hoe groot is je bed?
Volgens mij is mijn bed 1,60cm breed. Hij is in ieder geval groot genoeg voor twee personen. En als ik in mijn eentje lig kan ik lekker breed liggen dus ik ben er ontzettend blij mee. Ik zat eerst te twijfelen tussen deze maat en een twijfelaar (ha, goede woordspeling) maar heb toen toch gekozen voor dit bed. Is toch wat makkelijker als ik ooit uit huis ga en niet meteen een nieuw bed kan kopen voor twee personen.

8. Ben je lui?
Stiekem wel. Ik probeer het een stuk minder te zijn maar ik merk toch vaak dat ik te lui ben om bijvoorbeeld mijn kamer op te ruimen. Ik kan ook echt uren in mijn bed liggen. Qua sporten ben ik niet heel lui, dan lukt het me altijd wel om mezelf te motiveren.

large-1

9. Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Nee eigenlijk niet. Ik word vrolijk van dit weer en de fluitende vogeltjes.

10. Kauw je op pennen en potloden?
Nee. Ik vond het op de middelbare ook altijd heel vies om pennen uit te lenen omdat je hem 9 van de 10 keer helemaal afgekauwd terugkreeg. Ik breek wel altijd die pootjes van pennen. Die buig ik dan helemaal om en na een tijdje kan je ze eraf trekken.

11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Nee maar dat lijkt me ook helemaal niks voor mij. Toen ik klein was huppelde ik rond in mijn prinsessenjurk en speelde ik met Barbies.

12. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Heel af en toe nog van Disney of Pixar. Zo lijkt het me leuk om Toy Story 3 een keer te zien omdat ik Toy Story vroeger heel erg leuk vond. Een animatiefilm zoals Up vind ik ook heel erg leuk om te zien. Ook omdat ik nu weet hoe moeilijk het is om te animeren, dan vind ik het meteen extra knap. Dingen zoals Totally Spies of Pokémon kijk ik niet meer, nee.

IMG_0111

13. Tel je de treden als je de trap op loopt?
Nee, ook nooit gedaan volgens mij.

14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
Of het dansen is, weet ik niet maar ja, best vaak. Mijn vriend doet dan gelukkig altijd wel mee. Het is misschien meer heen en weer bewegen dan echt dansen.

15. Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?
Ik heb dat één keer moeten oefenen voor mijn praktijkexamen van mijn rijbewijs. Ik weet dat er ergens zo’n pinnetje zit die je eruit moet trekken maar daar houdt het op. Ik heb het tot nu toe gelukkig nooit zelf moeten checken.

En dat was het alweer. Ik vond het een hele leuke tag omdat het je op de een of andere manier wel aan het denken zet. Zo moest ik echt even goed nadenken of ik de treden tel als ik de trap op loop. Het lijkt me leuk als meer mensen de tag overnemen. Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden!

5 thoughts on “TAG – 15 DINGEN DIE NIEMAND JE VRAAGT

  1. Pingback: TAG – 15 dingen die niemand je vraagt | Indian2day

Geef een reactie

