LIFE LATELY #7: LEEUWARDEN, SHOTJES EN VAKANTIE

Desktop86

Het is weer tijd voor een Life Lately! Deze komen normaal maandag online maar ik was ziek. Ik heb maandag de hele dag in bed gelegen, alleen maar geslapen. Morgen heb ik een belangrijk hertentamen dus even snel dit artikeltje tussendoor. Better late than never! Deze Life Lately is van twee weken! Twee hele leuke weken. Ik heb van het zonnetje genoten, heb een nacht in Leeuwarden geslapen en we hebben de zomervakantie geboekt! Kijk snel mee.


 

FullSizeRender-023

Vorige week zondag hadden mijn vriend en ik zin om een broodje Caprese te maken. We hadden alles gekocht, netjes op het broodje gelegd en toen kwamen we erachter dat de mozzarella over de datum was. We zijn snel weer terug gegaan en konden zonder problemen een nieuw bolletje mozzarella meenemen. We hadden allebei meteen geen zin meer in het broodje. De smaak van het oude bolletje zat nog in onze mond. Super zonde omdat ik een broodje Caprese normaal zó lekker vind.

FullSizeRender-026

’s Middags gingen we naar Haarlem omdat het zonnetje scheen! In de schaduw was het nog redelijk koud maar in het zonnetje was het heerlijk. We hebben daarom ook een tijdje op een bankje in de zon gezeten. Uiteindelijk hebben we toch besloten om naar huis te gaan zodat we nog van het zonnetje op het dakterras konden genieten.

IMG_0065

En daar zaten we dan, in het zonnetje met onze Jillz en Radler. We hebben echt tot 6 uur in het zonnetje kunnen zitten! Toen ik ’s avonds in de spiegel keek zag ik allemaal sproetjes, haha.

FullSizeRender-022

Dinsdag had ik heel erg veel zin in gegrilde groenten. Het ziet er eigenlijk helemaal niet zo smakelijk uit op deze foto, maar ik kan je vertellen dat het echt heel lekker was! Ik had paprika, tomaat, rode ui, knoflook, olijf olie en heel veel kruiden in een ovenblik gedaan en vervolgens zo’n 30 minuten in de oven gezet. Het hele huis ruikte zo lekker. Normaal doen we dit altijd op de bbq dus ik kreeg een soort van zomer throwbacks.

FullSizeRender-028

Mijn week was verder heel druk. Ik heb geen foto’s kunnen maken omdat ik vrijdag twee deadlines had. Donderdagavond zat ik tot 10 uur op school! Zo’n stress. Ik was uiteindelijk om half 12 thuis en moest toen nog avondeten. Ik was dus echt toe aan een leuk weekendje. En die heb ik zeker gehad! Mijn vriend en ik kennen elkaar nu precies een jaar en we vonden dat leuk om in een hotel te vieren. We hadden een hotelovernachting van de kerstman gekregen en die hebben we dus hiervoor gebruikt. Een hotel in Leeuwarden!

FullSizeRender-024

Het weer was dit weekend helaas drie keer kut. We kwamen rond 4 uur aan in Leeuwarden en we waren van plan om de stad te gaan bekijken. Het regende zo hard en het was koud dus we vonden het beter om in het hotel te blijven. Check deze douche! Het was dus zeker geen straf om binnen te blijven. Later wil ik ook zo’n regendouche.

FullSizeRender-027

’s Avonds hebben we tapas gegeten en daar heb ik helaas ook geen foto’s van. Daarna zijn we weer teruggegaan naar de hotelkamer maar we vonden het eigenlijk wel leuk om het nachtleven van Leeuwarden te verkennen. We gingen naar een shotjesbar maar dit was geen succes. Deze foto trouwens ook niet, mijn excuses. De DJ –  je kunt het eigenlijk geen DJ noemen omdat ie een beetje op een apparaat aan de muur stond te tikken –  was slecht. Ook waren er echt heeeel veel mensen waarvan ik dacht dat ze echt niet 18+ konden zijn. Een soort kinderdisco. Verder heb ik me wel vermaakt maar voelde me na een tijdje niet lekker.

FullSizeRender-025

Dat misselijke gevoel heeft echt tot maandagavond aangehouden. Ik denk dat er iets met het eten was want mijn vriend had ook last van zijn buik. Maandag heb ik dus ook de hele dag in bed gelegen. Maaaar, goed nieuws! We hebben onze vakantie geboekt! In augustus gaan we Kreta 11 dagen onveilig maken! Ik kan niet wachten. Ik heb nu zo’n zin om te shoppen en allemaal leuke zomeroutfits te kopen.

Hoe was jullie week?

8 thoughts on “LIFE LATELY #7: LEEUWARDEN, SHOTJES EN VAKANTIE

Geef een reactie

