DANIEL WELLINGTON HORLOGE

FullSizeRender-1

Afgelopen woensdag ontving ik een heel leuk pakketje. Ik wou al heel lang een Daniel Wellington horloge, maar ik twijfelde heel erg over de kleur van het klokje en het bandje. Uiteindelijk heb ik een keuze kunnen maken en ik ben er zo blij mee! Ik heb hem nu al een paar keer aangehad en krijg steeds complimenten. I’m in love!



FullSizeRender-2

Daniel Wellington is een Zweeds horlogemerk. Ze staan bekend om het minimalistische, iets waar ik op dit moment gek op ben. Mijn Michael Kors vond ik af en toe iets te opvallend en daarom zocht ik een simpeler horloge. Ik kende het merk van Instagram en was meteen verliefd. Iets wat me ook heel enthousiast maakte was de verpakking. Het horloge zat verpakt in dit luxe doosje en lag op een dik kussentje. Het openmaken was dus al een heel feest.

IMG_0046

Ik heb voor de Classic Sheffield Lady gekozen, met een rosé goud klokje. Ik draag veel zwart dus nu kan ik dit horloge met veel outfits combineren. Ik twijfelde wel heel lang over zilver of rosé goud. Ik heb al een goud horloge maar vond dit toch een hele andere uitstraling hebben dan het rosé goud van Daniel Wellington. Ik ben erg blij met mijn keuze.

FullSizeRender-3

 Wat vinden jullie van de Daniel Wellington horloges?

10 thoughts on “DANIEL WELLINGTON HORLOGE

Geef een reactie

