LIFE LATELY #6: NIEUWE IPHONE, CREPE EN WEKKERS

Desktop85Wat een week! Ik ging iedere dag naar school dus iedere ochtend lekker vroeg opstaan. Nouja, de wekker gaat dan vroeg maar dan snooze ik nog ongeveer een uur lang. Vandaag kwam mijn nieuwe iPhone binnen en oh, wat ben ik blij. Ik heb hem nu net een paar uurtjes maar ben er al helemaal verliefd op. Mijn iPhone 5 was wel aan vervanging toe en ben zo blij dat ik voor de 6 heb gekozen. Zaterdag ging ik naar Amsterdam en at ik een heerlijke crepe. Benieuwd naar mijn week?


 

FullSizeRender-019

De week begon met een lekker dagje sporten. Maandag was ik zoals gewoonlijk vrij en vond dit dus een geschikt moment om weer 40 minuten op de hometrainer te gaan zitten. Ik moet echt een leuk programma kijken tijdens het sporten omdat ik het anders niet vol kan houden. Ik doe dit dus vaak met Pretty Little Liars.

FullSizeRender-020

Dinsdag en woensdag is er niks boeiends gebeurd. Ik ging naar school en heb ’s avonds de hele tijd aan school gezeten. Donderdag was het koopavond en ik wou graag naar de V&D om de Daniel Wellingtons te bekijken. Zoals altijd was er weer een treinstoring dus het duurde heel lang voordat ik eindelijk in Leiden was. Het was eerst de bedoeling dat we thuis gingen eten en daarna naar Leiden zouden gaan. Het liep uiteindelijk dus heel anders omdat het zo’n gedoe was met de treinen. Mijn vriend en ik hebben toen maar dit heerlijke broodje gegeten bij de La Place. Naanbrood met kip, mozzarella, tomaat en pesto. Yum, zo lekker.

FullSizeRender-4

Vrijdag heb ik weer de hele dag gebikkelt op school. Ik was echt heel moe van het vroege opstaan iedere ochtend. Toen ik zaterdag dacht dat ik lekker uit kon slapen bleek dit toch niet zo te zijn. Mijn vriend is deze zomer (hopelijk) afgestudeerd en daarom gingen we naar de Masterdag op de VU in Amsterdam. Half 11 moesten we daar zijn dus lekker vroeg opstaan. Het was wel grappig om als eerstejaars tussen al die mensen te zitten die nu aan hun master willen beginnen.

FullSizeRender-021

Na de Masterdag gingen we nog even snel de stad in. Het was er helaas echt veels te druk, het was vrijwel onmogelijk om een winkel binnen te stappen. We kwamen drie keer een ‘Ice Bakery’ tegen. Ik had er nog nooit van gehoord en bij de derde winkel besloten we om toch meer even te kijken wat ze daar verkopen. Wafels, crepes, ijs, stroopwafels, allemaal zoete dingen. Het is helaas wel duur, wij moesten bijvoorbeeld 5,50 betalen voor deze crepe met nutella.

FullSizeRender-018

En vandaag kreeg ik wel een heel leuk pakketje! Mijn nieuwe iPhone 6! Hij is zo mooi en voelt zo fijn. I’m a happy girl right now. Morgen ga ik nog even snel naar de winkel om er een screenprotector op te laten zetten. Nu heb ik nog dat standaard plastic hoesje erop zitten omdat ik echt bang ben voor een beschadiging!

Deze week verwacht ik nog een leuk pakketje. Mijn Daniel Wellington!

Hoe was jullie week?

9 thoughts on “LIFE LATELY #6: NIEUWE IPHONE, CREPE EN WEKKERS

  1. Ik heb je blog pas net ontdekt, maar vind hem helemaal leuk! Wat fijn dat je zo’n leuke week hebt gehad! Die crêpe ziet er beter uit dan eentje die ik hier heb gegeten in Parijs (waar ik sinds kort woon), haha! En wat ziet dat broodje er ook heerlijk uit! X

Geef een reactie

