FASHION TREND: SLIP-ON SNEAKERS

Desktop83

Wat ik zo leuk vind aan de lente is dat we weer hele andere items uit de kast kunnen halen. In de herfst en winter is het fijn om verschillende laagjes over elkaar heen te trekken maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de lente. Leren jasjes, spijkerjasjes, All Stars, bootschoenen. En de slip-on sneakers kunnen natuurlijk niet ontbreken. De laatste dagen heb ik mijn winterlaarzen ook al ingeruild voor mijn All Stars. Maar toch mis ik nog wel slip-on sneakers omdat ze zo veelzijdig zijn.


Desktop82Slip-ons, we hebben ze vorig jaar al kunnen spotten maar dit seizoen zijn ze weer helemaal in. En ik ben er blij mee! Als je je een ochtend hebt verslapen maar dit toch niet overduidelijk aan de wereld wil laten zien, kun je een outfit toch leuk maken met de slip-on sneakers. Slip-on sneakers are where fashion meets comfort.

Ze komen in alle kleuren en maten. Leer, leopard print, stofje, je kunt het zo gek niet bedenken. Ze doen mij denken aan de ouderwetse bootschoenen. Wij hadden vroeger een boot en daar mochten we alleen een bepaalde soort schoen op dragen omdat de zool anders af zou geven.

Combineer ze met een cropped boyfriend jeans of een zwarte skinny, ze staan eigenlijk bij alles. Perfect voor een dag met vriendinnen maar ook gewoon tijdens het shoppen. Ze zijn comfortabel, makkelijk maar toch trendy. Vorig jaar had ik een paar dat ik echt met alles combineerde en had ze daarom ook vaak aan. Iedere keer weer hoorde ik van anderen dat ze ze zo leuk vonden en dat ze mijn outfit echt helemaal maakte. Het wordt dus ook tijd om ze voor dit seizoen weer aan te schaffen!

Hebben jullie al een paar slip-on sneakers?

9 thoughts on “FASHION TREND: SLIP-ON SNEAKERS

Geef een reactie

