LIFE LATELY #5: SCHOOLUITJE, EERSTE TERRAS EN IJS

Desktop80

Er is al een tijdje geen Life Lately meer online gekomen. Wegens omstandigheden had ik het de afgelopen twee weken te druk om leuke dingen te doen, dus het was ook niet interessant om foto’s te maken. Maar deze week is Life Lately terug! Ik heb wel een leuke week gehad. Veel schoolwerk, maar heb tussendoor ook wel leuke dingen kunnen doen. Vooral in het weekend! Benieuwd? Kijk dan snel mee!


 

FullSizeRender-012

De week begon met lekker vaak naar school gaan. Ik vind het prettig om tijdens het reizen aan school te werken, zodat ik thuis niet zoveel meer hoef te doen. Deze week was dat wel even anders. Ik moest thuis én in de trein werken omdat ik het anders gewoon niet af zou hebben. Gelukkig was het rustig in de trein! Soms zo irritant als mensen steeds meekijken op je scherm.

FullSizeRender-013

Woensdag hadden we een ‘schooluitje’. We gingen naar een museum in Amersfoort om een animatie expositie te bekijken. We zijn op school nu bezig met animatiefilmpjes en voor extra inspiratie gingen we naar dat museum. We waren redelijk snel klaar en omdat een paar klasgenootjes in Amersfoort wonen deden we een korte ‘citytour’. Ik heb nog lang niet alles gezien, maar wat een mooie stad!

FullSizeRender-014

Dé Koppelpoort van Amersfoort! Het leuke aan deze stad is dat deze prachtige poort echt precies naast een heel modern stuk van de stad ligt. Je ziet zo duidelijk contrast tussen oud en nieuw. Ik vind dit net zo’n decor van een show in een pretpark, haha.

FullSizeRender-017

Zaterdag zou het ook mooi weer worden maar helaas stond er toch nog een sterk windje. Zaterdag heb ik eigenlijk niet veel gedaan. ’s Avonds vierde het zusje van mijn vriend haar verjaardag, dus ’s middags een beetje slingers ophangen en daarna maar wachten tot de eerste gasten komen.

FullSizeRender-015

Zondag was het wel mooi weer! Af en toe nog een fris windje, maar in het zonnetje achter het glas was heerlijk. Ik heb mijn eerste terrasje van het jaar gepakt! En mijn eerste Jillz in het zonnetje gedronken! Wat voelt dat fijn. Jillz proeft, naar mijn idee, ook heel anders op een terras. Ik kreeg gelijk allemaal throwbackjes naar zomer vorig jaar. Toen dronk ik het echt veel.

FullSizeRender-016

Na het terras gingen mijn vriend en ik naar een ijszaakje omdat we echt zin hadden in een ijsje. Ze hadden hier zulke aparte smaken, ik kon bijna niet kiezen. Uiteindelijk heb ik voor kokos, karamel en opa’s appeltaart gekozen. Hmmm, zo lekker!

Hebben jullie ook van het mooie weer genoten?

11 thoughts on “LIFE LATELY #5: SCHOOLUITJE, EERSTE TERRAS EN IJS

  1. Ohh heerlijke foto’s! Zo fijn dat we weer op een terras kunnen zitten 😀 En ik heb er ook altijd zo’n hekel aan als het druk is in de trein.. Negen van de tien keer klap ik mijn laptop maar gewoon dicht als er iemand naast me komt zitten, haha 😛

    ♥♥♥ Saskia

Geef een reactie

