GELUKSMOMENTJES

Processed with VSCOcam with b1 preset

Pfoe, ik heb net mijn opdracht ingeleverd en het eerste wat ik dacht was: ik kan weer bloggen! Ik moet zeggen dat ik de afgelopen dagen genoeg WordPress heb gezien, aangezien mijn opdracht over WordPress ging. Het voelt nu ook heel gek dat ik mijn eigen tekst typ in plaats van die gekke standaard berichtjes copy en pasten. De laatste twee dagen vooral echt non-stop achter mijn laptop zitten. Ik heb last van mijn rug en heb waarschijnlijk vierkante ogen. Toch voelt het fijn om nog even dit artikeltje te posten. Ik ben namelijk vrolijk. Eigenlijk wel heel vrolijk. Waarom? Lees mee!


 

Als ik een opdracht inlever waar ik keihard aan heb gewerkt voelt het altijd alsof er een gigantische last van mijn schouders valt. Vanochtend had ik het gevoel dat ik deze opdracht nooit op tijd af zou hebben. Ik kon me nauwlijks concentreren, werd door de kleinste dingetjes afgeleid maar het is me toch gelukt!

Maar ik ben niet alleen vrolijk omdat ik eindelijk van deze opdracht af ben. Ik heb zin in het weekend! Zondag wordt het waarschijnlijk de warmste 8 maart ever. Ik heb nu al wilde plannen. Not really, maar ik wil dit weekend lekker van het zonnetje genieten. Tuurlijk, het is en blijft Nederland dus de kans zit er dik in dat het uiteindelijk niet zó mooi word. Maar ach, ik word al vrolijk van het idee dat de lente er nu toch echt aan komt. We hebben niet echt een strenge winter gehad maar ik ben de winterjassen, truien en sjaals wel een beetje zat.

tumblr_kvqejfmt911qzcp6io1_1280

Omdat ik me vandaag zo voel, zet ik mijn geluksmomentjes van deze week op een rijtje. Altijd fijn om positiviteit te delen. Als ik een down dagje heb vind ik dit soort artikelen van anderen fijn om te lezen. Ik word vrolijk van andermans geluksmomentjes. Turn negativity into positivity!

– Voor het eerst in mijn eentje naar mijn vriend rijden
– De afslag missen maar uiteindelijk toch de file vermijden
– Nieuwe leuke liedjes ontdekken
– Genoeg tijd hebben ’s ochtends om je favoriete ontbijt te maken
– Uitslapen
– Je opdracht maken met het verkeerde wordpress thema en daar pas woensdag achter komen, maar uiteindelijk toch een mooiere website maken
– Resultaat zien als je iets in een html of css bestand veranderd
– Treinaansluiting halen omdat ie eindelijk een keer geen vertraging heeft
– No shame Justin Bieber luisteren en nostalgie voelen
– Je favoriete iPhone hoesje weer gebruiken
– Opeens meer volgers op je blog!
– Een succesvol kappersbezoekje
– Resultaat zien na al het sporten en gezond eten

Hebben jullie zin in het weekend?

One thought on “GELUKSMOMENTJES

  1. Ik vind lijstjes echt geweldig om te lezen. Toevallig heb ik vandaag ook mijn eerste ‘lijstje’ gepost op mijn blog. In heel veel puntjes herken ik mezelf. Mijn hart maakt ook altijd een sprongetje als ik zie dat ik weer nieuwe volgers heb.

Geef een reactie

