HALF-UP KNOT

hoi

De half up half down top knot. Een mond vol maar oh zo makkelijk. Een trend die we steeds vaker zien. Als je om je heen kijkt zie je steeds meer meiden met een speldje om plukjes naar achter te houden. Maar ook met de half-up knot! Toen ik dit voor het eerst zag wist ik niet zo goed wat ik ervan moest denken. Ik ken de half up, half down look wel met een staart maar ik kende het nog niet met een knot. Het was even wennen maar ik vind deze trend nu helemaal geweldig. Wat is de half-up knot eigenlijk?


Desktop72

Het is een snelle manier om je haar uit je gezicht te houden. Ik merk dat ik deze trend steeds vaker overneem omdat ik het dan fijn vind om haar uit mijn gezicht te hebben maar dat de helft toch nog lekker los hangt. Deze knot staat bij zoveel verschillende looks. Het ziet er nonchalant maar toch verzorgd uit. Ik deed het vaak met een staartje of een speldje maar een knot is ook een heel fijn alternatief. Celebrities, zoals Ariana Grande en Whitney Port, zijn er ook al mee gespot! Ariana Grande zien we vaker met een half up, half down look maar dan vaak met een staart in plaats van een knot.

Wat vinden jullie van de half up half down top knot?

9 thoughts on “HALF-UP KNOT

Geef een reactie

