4x LENTE ESSENTIALS

Page1

De lente komt er weer aan en dat betekent dat we weer flink kunnen shoppen voor onze lente garderobe. Ieder jaar zijn er wel dingen die we in onze kast moeten hebben en sommige zijn ook echt tijdloos. Allstars, spijkerjasjes en streepjes kunnen ieder jaar weer. Het zijn trends die we ieder jaar weer zien. Ik heb 4 musthaves voor de lente op een rijtje gezet. Benieuwd welke items dit zijn? Kijk dan snel mee!


Desktop68

Spijkerjasje
Een spijkerjasje is een ultieme musthave in de lente. Het is nu nog wat kouder maar je kan het ook makkelijk dragen met een warme trui eronder. Ik vind de outfit met een wit jurkje erg leuk. In de lente en zomer combineer ik mijn eigen spijkerjasje ook vaak op deze manier. Op wat koelere dagen staat het ook leuk met een zwarte broek. Spijkerjasjes zijn hot!

Desktop69

Witte broek
De lente is all about lichte kleurtjes. En hoe kun je die beter combineren dan met een witte broek? De witte broek staat ook heel leuk bij een spijkerjasje dus it’s a win win situation! Zelf zoek ik nog een witte broek met subtiele scheuren, zoals op de foto rechtsboven. De witte jeans is heel veelzijdig en dat maakt het ook zeker een essential voor de lente.

Desktop70

Witte sneakers
Eigenlijk zie ik een trend in mijn musthaves. Wit en blauw. Ik vind het twee hele mooie kleuren en het kan bij alles. Net zoals witte sneakers. Wel altijd lastig om schoon te houden maar oh zo leuk. We zien de Adidas Superstars heel veel, ook zeker een trend deze lente. Ik wil nog heel graag witte allstars omdat ik weet dat ik ze heel veel zou gebruiken in de lente en zomer. Laatst zag ik ook witte roshes in de trein en ik moet zeggen dat het toen ook wel begon te kriebelen. So many nice shoes, so little money.

Desktop71

Streepjes
Grote streepjes, kleine streepjes, het kan allemaal. Streepjes zijn weer helemaal in. Je ziet ze overal weer hangen in de winkels en I like it. Ik vind streepjes altijd heel leuk, vooral de wat grotere strepen zoals op de middelste foto. Oh kijk, daar is de witte broek ook weer, haha! Een streepjes shirt staat daarom ook zeker hoog op mijn wishlist.

Als ik het zo bekijk moet ik maar snel gaan shoppen om mijn lente wardrobe aan te vullen. Al deze items kunnen ook zeker met elkaar gecombineerd worden. Dus als je deze items al in de kast hebt hangen maar toch even niet meer weet wat je aan moet, hier nog een extra outfit om op een lekker zonnig dagje te dragen.

Wat willen jullie nog heel graag in je lente garderobe?

8 thoughts on “4x LENTE ESSENTIALS

Geef een reactie

