ALL BLACK EVERYTHING

tumblr_n46bn3VSjF1sgfq53o1_500

I’ll stop wearing black when they invent a darker color. Zwart is een hele fijne kleur om te dragen. Het kleedt af, staat heel stijlvol en het is makkelijk te combineren. Ik draag veel zwart. Zwart staat bij heel veel en het is natuurlijk ook mogelijk om zwart met zwart te combineren. Dat is iets wat ik vaak doe omdat ik veel zwart in mijn kast heb hangen. Om toch meer inspiratie op te doen vind ik het prettig om collages te maken. Bij deze heb ik collages gemaakt van hele zwarte outfits. Sommige hebben nog een ‘pop of color’ om het net iets meer kleur te geven. Rode schoenen of rode lippenstift, het kan allemaal. Laat je inspireren!


Desktop65

Desktop66

Desktop67

Wat vinden jullie van hele zwarte outfits?

5 thoughts on “ALL BLACK EVERYTHING

Geef een reactie

