LIEBSTER AWARD

Naamloos-2

De Liebster Award zie ik al een hele tijd voorbij komen in bloggersland. Het is de bedoeling dat je blogs nomineert met minder dan 200 volgers. Op die manier leer je meer nieuwe blogs kennen! Vorige week kreeg ik opeens een melding op mijn telefoon dat ik genomineerd ben voor de Liebster Award. Gina met haar leuke blog Style by Gina heeft me genomineerd en dat vind ik ontzettend lief. Zij heeft 11 vragen voor mij en vervolgens geef ik nog 11 facts over mezelf. Kijk mee!


De vragen van Gina
Wat doe je het liefst in het weekend?
In het weekend ben ik het liefst bij mijn vriend en doe ik eigenlijk niet zo heel veel. Het liefst doe ik ook helemaal niks aan school maar helaas heb ik soms geen keuze. Shoppen, ergens wat eten maar ook gewoon thuis blijven vind ik heel fijn. In het weekend wil ik echt tot rust komen.

Wat is jouw favoriete vakantiebestemming?
Amerika! Ik ben er al 2x geweest maar ik wil heel graag nog een keertje. Ik ben verliefd geworden op dat land en wil nog heel veel plekken zien. Ik ben maar een paar dagen in New York geweest. Ik zou het daarom ook ontzettend tof vinden als ik daar langer zou kunnen blijven. Ik heb al veel van de stad gezien maar ik zou het toch liever nog een keer minder gehaast mee willen maken. Nu was het iedere dag per se iets bekijken omdat we anders geen tijd zouden hebben voor alle highlights van de stad.

Welk social media is jouw favoriet: Instagram, Tumblr of Facebook?
By far is dat Instagram. Ik check Instagram té vaak. Op Facebook zie je de laatste tijd alleen maar filmpjes waar iedereen elkaar in tagt, eigenlijk best wel irritant. Op Tumblr volg ik niemand die ik persoonlijk ken maar toch ook wel een hele fijne social media. 2 jaar geleden was ik heel actief op Tumblr maar dat wordt steeds minder sinds ik deze blog heb. Instagram vind ik zo leuk omdat sommige zulke mooie foto’s plaatsen.

Wie is jouw favoriete blogger?
Moeilijk, maar ik denk dat het toch wel Kenza is. Ik snap er natuurlijk vrij weinig van maar ze heeft zulke mooie foto’s. Alle scandinavische blogs trouwens, ze hebben allemaal prachtige foto’s. Het zijn ook hele mooie meiden om te zien maar die foto’s, wauw. Teach me!

Waar haal jij je inspiratie vandaan?
Ik moet zeggen dat ik echt heel slecht ben qua inspiratie. Meestal kom ik pas de dag van het artikel met het onderwerp en ben daarom ook heel slecht in het plannen. Ik denk dat ik mijn inspiratie toch wel krijg door de dingen die ik op een dag zie. In de trein heb ik ook genoeg tijd om na te denken en dan schrijf ik de ideeën meteen op in mijn telefoon. Ook haal ik veel inspiratie uit andere blogs. Iedere ochtend check ik Bloglovin’ en hou goed in de gaten waar anderen over bloggen. Een beetje trendwatching, haha.

Wat zijn je hobby’s?
Fotografie, koken vind ik de laatste tijd steeds leuker worden, dansen, bakken, films kijken, fotobewerking. Reizen zou ik ook graag als hobby willen hebben maar helaas no moneys.

Wat is je stopwoordje?
Van mijn beste vriendin hoorde ik laatste dat mijn stopwoordje ‘dat is zo’ is. Mij nooit opgevallen maar sindsdien probeer ik er op te letten. Vaak betrap ik mezelf er nog weleens op. Volgens mij heb ik verder geen stopwoordje. Waarschijnlijk nog wel meer onbewust maar dat moet ik dan even aan andere mensen vragen!

Ben jij een ochtend of een avondmens?
Avondmens! Ik kom eigenlijk pas los na het avondeten, dat vind ik zo’n fijne tijd. Ik vind niks gezelligers dan ’s avonds tv kijken terwijl het al donker is en ik lekker warm binnen zit. In de zomer ben ik ook een avondmens want dan vind ik het heel chill om ’s avonds nog buiten te zitten. Dat het een beetje donker word maar toch nog warm is, aaah I can’t wait.

Waar blog je het liefst over?
Ik vind het persoonlijke bloggen heel leuk. De Life Lately’s vind ik heel leuk om te maken zodat ik mijn week met jullie kan delen. Ook vind ik het erg leuk om over fashion te bloggen. Niet dat ik een of andere fashionguru ben maar ik hou trends wel goed in de gaten. Dan vind ik het leuk om hier een artikel over te schrijven en mijn mening en ervaringen met jullie te delen.

Hoe ziet jouw ideale dag eruit?
Laten we een doordeweekse dag nemen! ’s Ochtends lekker uitslapen, vervolgens heerlijk ontbijten met afbakbroodjes of een lekkere yoghurt. Na het ontbijten ga ik douchen en aankleden. Op mijn ideale dag heb ik verder geen grote verplichtingen, zoals school. Ik doe lekker rustig aan en kijk wat ik die dag moet doen. Vaak is dat boodschappen doen, bloggen en af en toe wassen. Terwijl ik op mijn was wacht zit ik vaak op Bloglovin’ en Youtube. Ik volg de dagelijkse vlogs van de Shaytards en Sacconejoly’s. ’s Avonds eet ik mijn favoriete pizza (de carpacciopizza) en kijk ik leuke programma’s. Oh, en mijn vriend mag er ook de hele dag zijn, haha.

Screen Shot 2015-02-17 at 09.54.57

11 feiten
– Ik kan niet wachten tot het weer warm wordt
– Ik lust geen banaan, maar bananenmilkshake en snoepjes dan weer wel
– Ik hou heel erg van kant, vooral wit kant
– Lang haar of kort haar? Nog altijd mijn grootste struggle
– Ik vind het na bijna 2 jaar nog steeds gek dat mijn ouders in het buitenland wonen. Het went eigenlijk nooit
– Ik vind chocola helemaal niet zo geweldig
– Soms kan ik heel moeilijk omgaan met veranderingen en dingen weggooien (zoals mijn allereerste laptop)
– Ik heb de laatste 5 jaar iedere dag dezelfde oorbellen in: witte parels (saai he?!)
– Ik vind het af en toe heel fijn om alleen te zijn, ik vermaak me dan prima
– Bosbes smaakjes zijn mijn favoriet. Bosbes everything!
– Ik heb een gekke verslaving aan zonsondergangen

Screen Shot 2015-02-17 at 09.52.50

Ik nomineer
Kimberly – The Beautyblog NL
4.Balou
Tessa – Fantestisch

De vragen
– Wat is jouw favoriete dier?
– Wat vind je het leukst aan bloggen?
– Waarom ben je ooit begonnen met bloggen?
– Weten je vrienden en familie dat je een blog hebt?
– Welk kledingstuk wil je nog echt graag in je kledingkast hebben?
– Wat zijn je grootste plannen voor 2015?
– Zwem je het liefst in de zee of in het zwembad?
– Wat is je favoriete drankje?
– Welke artikelen vind je het leukst om te lezen?
– Wat vind je het mooist aan jezelf?
– Speel je een instrument? Welk instrument zou je graag willen spelen?

4 thoughts on “LIEBSTER AWARD

  1. Gefeliciteerd met je nominatie, je hebt de vragen erg leuk beantwoord! Instagram is ook mijn favoriete social media app =) en het liefste doe ik in het weekend ook niks maar sommige dingen moeten inderdaad gebeuren zoals het huishouden..

    Bedankt voor je nominatie. Ik heb deze award al eens twee keer eerder ingevuld maar voel me gevleid dat je me nogmaals hebt genomineerd en ik ga de vragen dan ook met veel plezier invullen =)

    http://www.bloglovin.com/blogs/4balou-13049789

  2. Heeee, super leuk dat je het in heb gevuld!☺ Zo leuk om je antwoorden te lezen en wat een grappige feitjes! Ik ben ook echt verslaafd aan instagram en Kenza is ook één van mijn favoriete bloggers 😛

    ♥♥

Geef een reactie

