LIFE LATELY #4: PIZZA, STRAND EN KOEKJES

Desktop63

Het was dit weekend stil op mijn blog. Het was het weekend van de liefde en ik heb eigenlijk geen tijd gehad om te bloggen. Maar vandaag heb ik natuurlijk wel een life lately! Ik moet zeggen dat het foto’s maken me deze week beter af ging. Nog niet dat ik zeg, ja ik doe het nu goed maar het gaat wel beter dan eerst. Overal eerst even een foto van maken voordat ik het weer vergeet. Ik heb een behoorlijk drukke week gehad maar ik heb ook zeker veel leuke dingen kunnen doen. Ik heb zo van het weekend genoten en niet alleen omdat het valentijnsdag was maar ik ben heerlijk tot rust gekomen. Benieuwd wat ik deze week heb gedaan? Kijk dan mee!


FullSizeRender-007Heerlijk, die maandag vrij. Zondag bleef ik bij mijn vriend slapen en omdat hij ’s ochtends heel vroeg naar stage moest ben ik ook op tijd richting huis gegaan. Ik heb heerlijk geluncht met een receptje dat mijn opa vroeger ook altijd at. Tomaten, olijfolie, basilicum en knoflook. Zo lekker op een bruin broodje met kipfilet. Ondertussen heb ik veel Youtube filmpjes gekeken omdat ik er eigenlijk in het weekend niet aan toe kom. Op maandag hou ik dus standaard een Youtube rondje zodat ik weer helemaal up to date ben met al mijn favoriete vloggers.

FullSizeRender-010

Dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag ging ik naar school dus weer lekker lang treinen. Ik ben zó klaar met NS. Ik heb de hele week last gehad van de treinen. Mijn treinen vielen telkens uit en toen ook nog eens een brandmelding op Schiphol. Ik moet dan altijd via Den Haag reizen en ben dan in totaal ongeveer 15 minuten langer bezig. Je denkt misschien ‘ah wat maakt dat kwartiertje nou uit?’. Nou, als je al anderhalf uur moet reizen voelen die 15 minuten opeens toch wel een stuk langer. Op zich vermaak ik me altijd wel in de trein hoor maar ik kan de tijd wel beter besteden.

FullSizeRender-008

En toen was het vrijdagavond. Ik had college tot half 5, dus was 6 uur thuis. Eerst nog heel Utrecht Centraal afgelopen om versiersels voor mijn koekjes te vinden en toen snel naar huis om koekjes te bakken. Vrijdagavond eet en slaap ik altijd bij mijn vriend maar omdat ik zo laat thuis was EN ook nog eens koekjes moest bakken moest ik een smoes verzinnen waarom ik deze keer wat later zou zijn. Ik zei dat ik thuis zou eten omdat ik nog veel aan school moest doen en geen zin had om dat dit weekend te doen. Hij had dus geen idee dat ik koekjes aan het bakken was voor Valentijnsdag. Na heel veel struggles met die schrijfpennetjes heb ik toch wat leuke dingetjes kunnen schrijven. Daarna snel naar zijn huis. Nouja, snel… Ik was uiteindelijk pas half 12 bij hem, oeps.

FullSizeRender-009

Wij hebben valentijnsdag niet echt gevierd. Wel vonden we het leuk om onze favoriete pizza te maken en die in bad op te eten. Carpacciopizza, you’re my favorite. Een pizza met carpaccio, rucola, rode ui, pijnboompitten, parmezaanse kaas en kappertjes. Ik krijg nu weer honger als ik er aan denk. Zaterdagavond stonden mijn koekjes en een lief kaartje naast zijn bed. We zouden eigenlijk nog chocolade fonduen maar we zaten zo vol van de pizza dat we daar niet eens aan toe gekomen zijn.

FullSizeRender-011

Wat een fijne zondag. Eerst uitslapen, toen brunchen met afbakbroodjes en ’s middags uitwaaien op het strand. Het zag er lekkerder uit dan het eigenlijk was. Het zonnetje scheen wel maar er stond een koude wind. Vandaag is het een stuk mooier. Zon en windstil. Ik vind het zo fijn om dicht bij het strand te wonen. Ik zou niet zonder kunnen!

En dit was de week alweer! Druk, druk, druk met school maar daardoor heerlijk kunnen genieten van het weekend. I love it!

Hoe was jullie week?

2 thoughts on “LIFE LATELY #4: PIZZA, STRAND EN KOEKJES

Geef een reactie

