NEW IN | FLAPHOEDJE

IMG_9165

Nou eindelijk hoor, na een hele lange zoektocht heb ik mijn flaphoedje gevonden. Ik heb hem vaker gezien maar in de winkel kon ik hem nooit passen omdat er zo’n verschrikkelijk groot alarm op zat. Ik kon niet goed voelen of het mijn maat was dus ik dacht, weet je wat! Ik bestel hem nu gewoon op internet! Het is een hoed van de H&M en kost €19,99. Ik ben er ontzettend blij mee!


IMG_9163

Een flaphoed stond al een tijdje, zoals vaker gezegd op mijn blog, op mijn wishlist. Ik wist steeds niet waar ik de perfecte hoed kan vinden en passen in winkels ging ook niet super. Iedere keer als ik er eentje op straat zie denk ik, wauw wat staat je dat goed! Of het mij staat en of ik hem daadwerkelijk op ga zetten is maar de vraag. Naar een festival ga ik hem wel dragen en ik kan niet wachten tot ik hem kan combineren.

Desktop61

Wat vinden jullie van mijn nieuwe hoedje?

8 thoughts on “NEW IN | FLAPHOEDJE

  1. Ik hou zo van dit soort hoedjes! Ik vind het ook altijd lastig om in de winkels te passen. Bovendien weet ik niet zo goed of het me staat. Sta ik dan straks, in de winkel, met een hoed op mijn hoofd die me totaal niet staat, mezelf te bewonderen in de spiegel.. Haha, ik zie het helemaal voor me! Misschien ga ik er ook maar eens één online bestellen 😉 Hij staat jou heel goed!

    ♥♥♥ Saskia

    • Zo herkenbaar dit, haha. Ik stond eerst in de winkel, ik wist helemaal niet of het mijn maat was en of het me überhaupt wel stond, zet hem op mijn hoofd en zo snel mogelijk weer afgezet omdat het er niet uitzag. Ook zo snel om me heen kijken om te checken of iemand het gezien had. Maar dankjewel! Als je hem online besteld kan je hem gewoon lekker veilig thuis uitproberen, haha. Ik zeg doen! x

Geef een reactie

