LENTE INTERIEUR INSPIRATIE

Ristorante

De lente lijkt nu misschien nog ver weg maar het is al tijd om ons lekker te maken met een lente interieur inspiratie. Ik vind het altijd leuk om mijn kamer een beetje aan te passen aan het seizoen. Niet dat ik gelijk alles veranderen maar kleine details kunnen al een groot verschil maken. Om alvast in het lente sfeertje te komen heb ik vandaag een lente interieur inspiratie. Ik ga binnenkort ook weer langs de Xenos en Action omdat zij altijd hele leuke interieur spulletjes hebben. Lente draait om pastel, hout, rosé goud en ook om geometrische vormen.


Desktop58-001

Pastelkleurige kussentjes, vazen en andere accessoires kunnen je huis al een heel fijn lente sfeer geven. De lente voelt voor mij heel ‘zacht’, dus dit wil ik ook altijd terug laten komen in het interieur maar ook in mijn kleding. De kleuren in mijn kamer zijn wit, beige en bruin dus ik kan er prima een pastel blauw of pastel roze bij doen. Gelukkig zijn deze kleuren de laatste tijd al heel populair dus je ziet ze overal.

Desktop59

De combinatie van wit, rosé goud en “blush” (lees: zacht roze) vind ik heel erg schattig. Deze combinatie schreeuwt lente. Ik wil heel graag een zachtroze sprei om op mijn bed te leggen. Ik heb een beige/wit dekbed en ik denk dat een zachtroze sprei hier heel leuk bij zal staan. Hout is ook een musthave. Op de middelste foto, onderste rij vind ik het prachtig hoe alles matcht. De balken komen mooi uit en de lampjes zijn heel leuk. Ik kan niet wachten tot het weer lente is!

Passen jullie je interieur aan deze lente?

One thought on “LENTE INTERIEUR INSPIRATIE

Geef een reactie

