DE LANGE BOB

5-16RT

Ik twijfel. Ik vind lang haar heel mooi maar ik heb een beetje het gevoel dat mijn haar wat aan de dode kant is. Ik wil heel graag iets nieuws proberen maar aangezien ik al helemaal in de stress schiet als de kapper 1cm teveel afknipt, denk ik niet dat ik het durf. Ik wil al een hele tijd de lange bob proberen. Ik zie het steeds vaker, steeds meer mensen in mijn omgeving knippen hun haar af om de lange bob te rocken. Ik twijfel zo. Zal ik het wel of niet doen?


Desktop57

Vandaag een korter artikel omdat ik jullie advies wil. Ik heb al heel vaak gehad dat ik iets nieuws wil proberen maar ik heb net dat laatste zetje nodig om het uiteindelijk echt te doen. Nu over de lange bob. In de zomer is het natuurlijk heel fijn om niet veel haar in je nek te hebben. Aan de andere kant is mijn haar nu lang genoeg om het snel in een knot of staart te doen. Mijn haar heeft van nature een soort slag erin dus ik ben ook bang dat ik ’s ochtends heel lang bezig ben met het onderhoud. Ik vind het bij andere superleuk staan, lekker fris. Ik ben mijn lange haar een beetje zat. Het duurt lang voordat het droog is, ik ben soms heel inspiratieloos qua haarstijlen en met dit weer pluist het aan alle kanten.

Hebben jullie ervaring met een lange bob? Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen. Misschien dat jullie advies me kan helpen met deze oh zo moeilijke beslissing. Heel veel mensen zullen zeggen ‘wat maak je je druk? Het is maar haar, dat groeit wel weer aan’. Mijn haar groeit niet zo heel snel dus ik ben bang dat ik dan weer jaren bezig ben.

5 thoughts on “DE LANGE BOB

    • Haha dankjewel! Ja, ik twijfel nog steeds heel erg. Ik ben inderdaad bang dat ik er zo’n spijt van ga krijgen. Dan staat het bij anderen heel leuk maar bij mij dan misschien net weer niet. Aah, zo moeilijk!

Geef een reactie

