LET’S GET PERSONAL

IMG_0111

Get to know me! Je kent eigenlijk alleen maar een gezicht bij een blog maar je weet verder niet hoe de blogger zelf is. De persoonlijke artikelen vind ik zelf het leukst om te lezen en om een beter beeld te krijgen van wie ik nou eigenlijk ben, heb ik besloten om vandaag iets meer van mezelf bloot te geven. Niet letterlijk, ik bedoel dat ik 10 feitjes voor jullie heb over mezelf.


#1 Ik vind ergens lunchen veel leuker dan uiteten. Ik hou van brood dus ik geniet van alle lekkere belegde broodjes die ik thuis niet kan maken.
#2 Ik heb Habbo Hotel gespeeld tot mijn 15e. I know, toen vonden de meeste zich al te oud voor het spel maar ik had een leuk ‘vriendengroepje’. Sommige volg ik nog steeds op Instagram maar verder spreek ik ze niet meer.
#3 Als ik heel erg moet lachen hoor je soms een knorgeluid, awkward.
#4 Ik denk en droom nog heel vaak in het Engels. Dat komt door het internationale leventje en ik vind Engels gewoon makkelijker dan Nederlands.
#5 Ik wil heel graag in het buitenland studeren of stage lopen.
#6 Voordat ik ga slapen doe ik altijd nog een ‘social media tour’: Facebook, Instagram, Twitter, Whatsapp, Tumblr, Pinterest, Bloglovin’. Ongeveer 2 uur later ga ik pas slapen. Die ‘social media tour’ doe ik ook ’s ochtends voordat ik uit mijn bed stap. Geen wonder dat ik altijd mijn trein mis.
#7 Ik heb ginger babyhaartjes. Heel veel mensen denken dat ik mijn makeup niet goed aanbreng maar het zijn toch echt de haartjes.
#8 Bosbes is mijn favoriete smaak. Bosbes toetjes, bosbes Red bull, bosbes koekjes. I want it all!
#9 Ik ben een chaoot en ontzettend onhandig. Ik ben heel vaak iets kwijt en laat te vaak iets uit mijn handen vallen.
#10 Ik kan niet wachten tot ik mijn eigen huisje en eigen auto heb maar aan de andere kant wil ik nog helemaal niet opgroeien.

Wat is een feitje dat ik over jou moet weten?

1 thoughts on “LET’S GET PERSONAL

Plaats een reactie