5 FAVORIETE APPS

BEST

Als er iets is waar ik niet zonder kan, is het mijn telefoon. Ik heb mijn iPhone 5 nu anderhalf jaar en in juni mag ik een nieuwe uitzoeken. Ik gebruik hem voor alles. Van boodschappenlijstjes maken tot de gekste vragen op Google opzoeken. Aangezien ik hem zoveel gebruik, heb ik natuurlijk ook favoriete apps. Ik heb maar één spelletje (lees: Soda Crush) op mijn telefoon en de rest zijn alleen maar apps die mijn leven toch net even iets makkelijker maken. Ik vind het zelf altijd heel leuk om te zien wat voor apps andere mensen op hun telefoon hebben. De meeste apps die ik op mijn telefoon heb staan heb ik ook op die manier gevonden. Hier mijn vijf favoriete apps!


Processed with VSCOcam with a5 preset

Wunderlist

Wunderlist is een app die ik steeds vaker voorbij zie komen in de bloggerswereld. Het is natuurlijk ook superhandig om alles voor je blog op een rijtje te zetten. Ik kan niet meer zonder deze app. Ik heb meerdere lijstjes op Wunderlist en deze zijn gesynchroniseerd met alle apparaten waar je Wunderlist op gebruikt. Ik gebruik het op mijn telefoon en laptop. Als je iets afvinkt hoor je ook een ontzettend fijn geluidje. Je krijgt dan helemaal het gevoel dat je iets nuttigs hebt gedaan. Boodschappen doen zonder Wunderlist kan ik al helemaal niet meer. Het is al zo vaak voorgekomen dat ik een lijstje met pen en papier had geschreven en dat ik er dan in de winkel pas achter kwam dat ik het lijstje was vergeten. Hoe handig is het dan om alles in je telefoon te bewaren?

Processed with VSCOcam with a5 preset

My Pill

MyPill gebruik ik nog niet zo heel lang. Voorheen vergat ik namelijk nooit de pil maar de laatste tijd gaat me dit moeilijker af. Ik heb daarom ook besloten om het bij te gaan houden via deze app. Hij geeft elke dag op een gewenst tijdstip een melding dat je de pil moet slikken. Hij blijft deze melding geven totdat je op de app aangeeft dat je de pil hebt geslikt. Heel handig! Verder vind ik dat deze app een leuke uitstraling heeft.

Processed with VSCOcam with a5 preset

Period Tracker Lite

Oh wat is het toch fijn om vrouw te zijn. Allemaal verschillende apps om bij te houden hoe het met de gezelligste week van de maand gaat. Deze app houdt bij wanneer je ongesteld moet worden. Je kan ook per dag aangeven wat je symptomen zijn. Buikpijn, hoofdpijn, vermoeidheid, je kan het er allemaal bijzetten. Ik heb de gratis versie maar met de betaalde versie kan je net even iets meer. Ik vind dat ik genoeg heb aan de gratis versie. Alle dingen die ik wil doen kunnen met de gratis versie!

Processed with VSCOcam with a5 preset

Pomelo

Pomelo, één van de fotobewerking apps op mijn telefoon. Ze hebben een groot aantal gevarieerde filters, van vintage tot lomo. Sommige filters vind ik net té, alsof de foto teveel bewerkt is. Ik vind het mooier als een foto subtiel bewerkt is en ook dit is mogelijk met Pomelo. Het is een redelijk uitgebreide app. Er is voor ieder wat wils en het is leuk om steeds andere filters uit te proberen.

Processed with VSCOcam with a5 preset

MyFitnessPal

Sinds ik gezonder ben gaan eten ben ik ook deze app gaan gebruiken. Deze app houdt bij hoeveel calorieën je per dag eet. Ook voer ik dan in hoelang ik heb gesport en MyFitnessPal laat dan zien hoeveel calorieën ik verbrand. Ontzettend handig omdat ik niet zou weten hoe ik op een andere manier mijn calorieën zou moeten tellen. Ik raad deze app dan ook echt aan als je zoiets zoekt. Ik gebruik het nu een maand en ik ben erg tevreden.

Welke app gebruik jij het meest?

3 thoughts on “5 FAVORIETE APPS

  1. Leuk bericht!
    Wunderlist gebruik ik ook sinds kort (meer op mijn laptop, maar handig om ook op m’n iPhone te hebben) en ik vind ‘m echt super. Haha, dat geluidje is inderdaad zo fijn!
    Mijn favoriete app is toch echt wel Instagram, ik kan níet zonder. En daarbij hoort voor mij VSCOcam, ook voor foto’s die ik niet op Instagram plaats. Ik ga Pomelo even bekijken!
    Liefs

Geef een reactie

