LIFE LATELY #2: KOFFIE, PRETTY LITTLE LIARS EN SNEEUW

Desktop53

Het eind van de week alweer, morgen begint officieel de derde periode van mijn eerste studiejaar. Wat gaat de tijd toch snel! Maandag ben ik vrij dus voor mij begint het allemaal dinsdag weer. Ik heb zin in deze periode! Een van mijn vakken gaat over WordPress en aangezien ik met WordPress werk kan ik niet wachten om nieuwe dingen te leren. Hopelijk kan ik dan eindelijk wat aan mijn layout veranderen want die heeft zo zijn kuren. Zo kan ik nu niet meer mijn achtergrond veranderen, heel vervelend. Ik vind de standaard thema’s niet fijn omdat ik de tekst meestal te groot vind. Daarom heb ik vorig jaar voor deze layout gekozen en toen kon ik nog wél de achtergrond aanpassen. En nu to the point, deze week heb ik niet veel spectaculairs gedaan. Ik heb met een vriendinnetje afgesproken die ik al een paar maanden niet meer had gezien, ik keek teveel Pretty Little Liars en ik heb heerlijk in bad gezeten. Kijk mee!


FullSizeRender-1

Zaterdag sprak ik af met een vriendinnetje die ik al een paar maanden niet meer had gezien. Ik ken haar van mijn vorige opleiding in Leiden en sindsdien spreken we nog regelmatig af. Omdat ik het zo druk had met mijn nieuwe opleiding en zij met haar baan hadden we geen tijd om af te spreken. Het was nu dus ook echt tijd dat we weer iets samen gingen doen. Het was ouderwets gezellig en we gaan snel de volgende afspraak maken!

FullSizeRender-5

Zondag bleef ik lekker een dagje in pyjama. Het was koud en ik had nergens zin in. Ik volg al een paar jaar Pretty Little Liars en ik was helemaal up to date. Zo jammer want nu moet ik steeds wachten tot de volgende aflevering uitkomt. Ik kan daar niet tegen. Het is zo spannend dat ik gelijk wil weten wat er in de volgende aflevering gebeurd. Dus omdat ik up to date ben ging ik maar oude afleveringen terugkijken. Volgen jullie het ook?

FullSizeRender

Maandag begon ik de dag met een heerlijke koffie. Ik was klaar met tentamens en moest alleen een laatste opdracht afmaken. Ik heb hem helaas niet af kunnen krijgen dus ik lever hem tijdens de herkansingsweek in. Balen want nu heb ik dus een kans gemist. We moesten een sociale media dienst maken maar ik wist niet hoe ik de Javascript en jQuery toe moest passen. Ik vond dat ik geen halve website in kon leveren omdat je dan helemaal opnieuw moet beginnen als je een onvoldoende haalt.

FullSizeRender-3

Dinsdag maakte ik een heerlijke lunch. Ik ontbijt de laatste tijd vaak met een boerenomelet. Ik denk dat dat inmiddels mijn favoriete soort ei is geworden. Ik gooi er dan bosui, paprika, tomaat, italiaanse kruiden, peper en paprikapoeder doorheen. Jammie, smaakt iedere keer weer lekker!

FullSizeRender-4

Ook ging ik deze week lekker in bad. Met kaarsjes, veel schuim en wat eten en drinken heb ik een prima avond in bad gehad. Ik wil ook zo graag een bad in mijn toekomstige huisje omdat ik zo van dat soort momenten kan genieten. Filmpje erbij of een leuk muziekje, top!

FullSizeRender-2

Toen we vrijdag naar het huis van mijn vriend gingen begon het te sneeuwen. Gelukkig hadden we geen heftige vertraging maar het was wel ontzettend koud. Er vielen hele dikke vlokken en we dachten even dat het niet zou blijven liggen. Maar dat deed het dus wel eventjes. Toen we uit de bus stapten lag er een redelijk dik laagje op de grond. Na het eten gingen we de hond uitlaten en toen was het allemaal gesmolten.

Dit weekend heb ik samen met mijn vriend de IQ test gemaakt. Hij was vorige week woensdag op tv maar mijn vriend was toen op vakantie. Het thema van dit jaar was ‘ben jij slimmer dan je partner?’. Dat moest getest worden! Helaas, hij is slimmer maar ik ben opzich wel verbaasd over mijn IQ. Ik had zo’n gevoel dat ik hem heel slecht had gemaakt maar uiteindelijk toch een score van 116.

Volgende week moet ik dus weer naar school. Morgen nog even een lekker dagje thuis. Ik moet hoognodig boodschappen doen en wassen draaien. Het wordt dus echt een dagje de huisvrouw uithangen!

Hoe was jullie week?

One thought on “LIFE LATELY #2: KOFFIE, PRETTY LITTLE LIARS EN SNEEUW

Geef een reactie

