KRUIDVAT HAIR REPAIR SILK HAARMASKER

IMG_9079kopie

Dit koude weertje en mijn haar zijn geen beste vrienden. Het is droog en pluist aan alle kanten. Het liefst doe ik het steeds in een staart of knot omdat ik vind dat ik dit haar niet los kan dragen. Haarmaskers zijn dan ook onmisbaar. Bij de Kruidvat kocht ik dit kleine tubetje voor €0,99. Koopje! Het masker met zijde-extract en druivenpitolie zou je haar weer laten glanzen. Is dit een wondermiddel voor de winter?


IMG_9088kopie

Kruidvat Hair Repair Silk is een intensief haarmasker. Het bevat 20ml en ondanks ik veel haar heb merkte ik dat ik genoeg had aan 1 tube. Het belooft droog en onhandelbaar haar in 1 minuut heel zacht en soepel te laten aanvoelen. Precies wat ik wil! De verpakking is eenvouding en je maakt hem open met een draaidopje. Het laatste stukje van het draaidopje moet je eraf trekken dus je kan hem niet hersluiten. Je moet gelijk de hele tube opmaken. Achterop staat nog een hele waslijst aan ingrediënten. Het bevat wel siliconen. In veel haarverzorging zitten siliconen omdat deze ervoor zorgen dat je haar gaat glanzen. Als je siliconen wilt vermijden moet je dit product niet gebruiken!

IMG_9092kopie

Het is een dikke, witte substantie. Ik kreeg het makkelijk door mijn haren en heb het rijkelijk aan kunnen brengen. Ik heb het alleen vanaf mijn oren aangebracht omdat mijn haar aan de bovenkant anders heel snel vet wordt. Dit doe ik ook altijd met mijn conditioner. Ik merk dat mijn haar dan veel beter blijft zitten omdat het aan de bovenkant nog luchtig is en niet zwaar wordt door de conditioner. De geur doet me denken aan bloemetjes maar ook een beetje aan zonnebrand. Eigenlijk wel een beetje het standaard haarmasker geurtje.

Ik heb eerst mijn haar gewassen en daarna het haarmasker aangebracht. Op de verpakking staat dat je het 1 minuut in moet laten werken maar ik heb het er ongeveer 3 minuten in laten zitten voordat ik het ging uitspoelen. Het uitspoelen duurde relatief lang. Het is een dikke substantie en na een tijdje voelde ik dat het nog steeds niet uitgespoeld was. Ik heb dit product verder gecombineerd met mijn dagelijkse haar routine.

Conclusie
Naarmate mijn haar meer opdroogt merk ik verschil. Het pluist minder, voelt zachter en het glanst. Ik had extra veel in de puntjes gesmeerd en daar merk ik het meeste verschil. Ik ben blij met dit product. De prijs-kwaliteitverhouding is heel goed. Ik had genoeg aan 1 tube en voor die prijs heeft het mijn haar wel opgeknapt. Of het de belofte na komt kan ik niet zeggen, aangezien ik het 3 minuten in heb laten werken in plaats van 1 minuut. Ik weet wel zeker dat ik dit product nog vaker ga gebruiken!

Welk haarmasker gebruiken jullie?

One thought on “KRUIDVAT HAIR REPAIR SILK HAARMASKER

Geef een reactie

