FIVE INSTAGRAM CRUSHES

IMG_9055

Als ik maar één app op mijn telefoon mocht gebruiken, zou ik Instagram kiezen. Ik check Instagram gemiddeld wel 10x per dag. Ik volg 205 mensen dus eigenlijk is mijn feed nooit hetzelfde. Ik begin de dag met Instagram en sluit mijn dag af met Instagram. Je kan wel zeggen dat ik verslaafd ben. Ik heb daarom natuurlijk ook instagram crushes. Vandaag heb ik er vijf op een rij gezet!

Desktop41-001

Elsa Hosk

Elsa Hosk is een zweeds model. Sinds de Victoria’s Secret Show ben ik haar gaan volgen want ik vind haar zo’n mooi gezicht hebben. Ze heeft gigantische blauwe ogen. Ze post heel veel foto’s in bikini en op het strand. Ze zijn momenteel bezig met shooten van de bikini collectie van Victoria’s Secret. Op haar Instagram krijg je daar een beetje een ‘voorproefje’ van. Door haar foto’s verlang ik naar de zomer.

Desktop42

Kenza Zouiten

Ik hou van zweedse bloggers. Ik kan hun blogs niet lezen maar ze maken altijd zulke fijne foto’s om naar te kijken. Kenza is een grote zweedse blogger. Toen ik in Zweden woonde hoorde ik heel veel over haar. Ik volg haar al een tijdje op Instagram. Haar foto’s zijn heel inspirerend omdat ze vaak outfitfoto’s post. Kenza is toch wel mijn grootste fashionicoon.

Desktop44

Steph Smith

Steph Smith volg ik ook al een hele tijd. Ze is een australisch model en ze heeft prachtige ogen. Ook zij post veel foto’s in bikini. Het lijkt alsof die modellen altijd op vakantie zijn. Zon, strand en bikini’s everywhere.

Desktop43

Candice Swanepoel

My all time favorite. Candice Swanepoel is een Victoria’s Secret model en ik denk dat we haar allemaal wel kennen. Ze heeft geweldig haar en ik mocht willen dat mijn haar iedere dat zo zat. Haar vriendschap met Behati Prinsloo is ook heel leuk om te zien. Ook zij zijn allebei bezig met het shooten van de bikini collectie dus het is momenteel één groot bikini paradijs op mijn feed.

Desktop45

Negin Mirsalehi

Welke blogger kent haar nou niet?! Negin is een nederlandse blogger. Ze blogt in het Engels. Ze post hele mooie foto’s, niet alleen op Instagram maar ook op haar blog. Haar haar is echt to die for. Negin is heel vaak op reis, ik ben jaloers op haar leven. Ook zij is een groot fashionicoon voor mij. Ze draagt zulke leuke dingen en weet het altijd prachtig te combineren.

Wie is jouw favoriete Instagrammer?

One thought on “FIVE INSTAGRAM CRUSHES

Geef een reactie

