MY NEW OFFICE

Desktop35-001

Ik hoor je al denken; wat ziet dat er leeg uit! Ja, vanaf vandaag staat mijn nieuwe bureau pas op mijn kamer. Dit is ook de eerste blogpost die ik vanaf mijn nieuwe aanwinst typ. Ik ben er ontzettend blij mee! Ik heb heel lang op internet gezocht naar een bureaublad dat ik mooi vond. Eerst zat ik te denken aan steigerhouten planken maar het was zo moeilijk om mooie te vinden. Ik heb heel veel winkels bezocht maar steeds vond ik de planken niet mooi genoeg. Dat idee heb ik uiteindelijk maar opgegeven. Ik heb nu een bureaublad in de kleur ‘oak light’ en vind hem erg mooi bij mijn vloer staan! Maar ik geef toe, het staat nu nog heel leeg en ziet er totaal niet gezellig uit.

Desktop36

Pinterest, ik kan de laatste tijd niet zonder. Zoveel mooie foto’s en zoveel leuke inspiratie. Ik maak zoveel collages met de foto’s die ik op Pinterest zie. Ook deze keer natuurlijk. Op Pinterest zag ik veel leuke foto’s voorbij komen en die hebben me goed kunnen inspireren. Ik wil een wit stoeltje met een nep bontje. Dat zit niet alleen lekker maar het staat ook nog eens heel sfeervol. De onderste planken van de schragen ga ik gebruiken als opslag. Ik heb verder geen laatjes dus op de planken kan ik makkelijk dingen kwijt. Op het bureaublad zelf wil ik niet al teveel dingen zetten. Vroeger had ik altijd zo’n klein kastje met allemaal vakken op mijn bureau staan zodat ik makkelijk papier kon bewaren. Nou, makkelijk was het totaal niet omdat het na een tijdje een complete chaos werd.

Ik heb de schragen bij de Ikea in Engeland gekocht. Heel onhandig. Ik had met mijn moeder gekeken bij Ikea Nederland en toen stond er dat ze overal uitverkocht waren. Heel logisch natuurlijk want schragen worden steeds populairder. Toen ik afgelopen zomer bij mijn ouders in Engeland was heb ik de schragen daar gekocht. Ik moest wel wachten tot de kerstvakantie want dan zouden mijn ouders met de auto naar Nederland komen. Ik zat maanden zonder bureau. Leren aan de keukentafel was ook niet heel chill. Toen kwam het volgende probleem: het bureaublad. Ik wou mijn bureau 180×80 cm. Dit was blijkbaar een hele lastige maat. Steigerhouten planken konden niet, Ikea had zelf geen bureaubladen in dat formaat. Na dagen overal zoeken had ik eindelijk iets gevonden wat ik mooi vond! Ik ben er blij mee.

Als mijn bureau helemaal af is qua spulletjes zal ik de foto’s met jullie delen! Als jullie nog tips of leuke ideeën hebben hoor ik het graag.

2 thoughts on “MY NEW OFFICE

Geef een reactie

