BEAUTIFUL PLACES TO VISIT

tumblr_lwn8lypesl1qbv9xho1_1280

Reizen, ik heb nu al zoveel zin in de zomervakantie. Ik heb nog geen plannen maar ik wil zo graag op reis. Op een sombere dag als deze verlang ik zo naar zon, zee en strand. Om toch nog iets moois van de dag te maken heb ik het internet afgestruind op zoek naar plekken die ik heel graag wil bezoeken. Ik denk dat ik alvast maar ga beginnen met sparen want damn, wat zijn er veel mooie plekken op aarde. Het liefst pak ik nu gelijk mijn koffers en ga ik ervandoor!

Cenote Ik-Kil, Yucatan, Mexico

Desktop29

Kayang Lake, Coron Islands, Filipijnen

Desktop30

Plitvice Lakes, Kroatië

Desktop34

Mamanuca Islands, Fiji

Desktop32

Pamukkale, Turkije

Desktop33

Welke plek wil jij nog heel graag bezoeken?

One thought on “BEAUTIFUL PLACES TO VISIT

Geef een reactie

