FASHION DOELEN

Desktop26-001

Ik vind fashion ontzettend leuk maar durf er weinig mee te experimenteren. Ik merk dat ik te vaak een broek en een blouse uit de kast pak. Als ik iets nieuws wil proberen en ik zie iemand te lang naar me kijken op straat, denk ik meteen ‘oh nee, ik had dit écht niet aan moeten trekken vanochtend’. Ik moet mezelf daar overheen zetten. Als je iets leuks vind moet je het toch gewoon aan kunnen trekken? Dat is mijn doel voor 2015. Ik ga dingen dragen die ik normaal niet zou dragen over straat. It’s time to change!

Hakken
Hakken draag ik normaal alleen op feestdagen. Kerst, oud & nieuw, verjaardag. Deze kerst heb ik niet eens hakken aangehad. Ik ben van plan om ook vaker hakken over straat te dragen. Het staat super classy en maakt je outfit helemaal af. Ik ga er natuurlijk niet kilometers op maken maar als ik ergens wat ga eten of drinken trek ik mijn hakken aan! En met mijn 1,64 is het ook helemaal niet erg om wat extra centimeters te hebben.

Haar
Ik vind krullen zo mooi maar om nou iedere ochtend mijn haar te gaan krullen kan natuurlijk ook niet. Daar heb ik geen tijd voor en mijn haar zou er ook helemaal aan gaan. Voor speciale gelegenheden ga ik het wel doen. Nu doe ik het ook wel maar nog niet vaak genoeg. Ik vind dat krullen mijn outfit zo anders kunnen maken. Ik voel mezelf ook een stuk mooier als mijn haar gekruld is. Op schooldagen wil ik experimenteren met andere dingen. Nu kies ik eigenlijk alleen maar tussen een staart, knot of los.

Rokjes en jurkjes
Dit draag ik echt te weinig. Ik ben weer begonnen met gezond eten en sporten dus in het voorjaar moet ik makkelijk rokjes en jurkjes kunnen dragen. Tijdens het festivalseizoen vind ik dat ook zo leuk staan. Vorig jaar stond ik op een festival met een lange broek terwijl de zon volop scheen. Nou, dat doe ik ook nooit meer. Dit jaar wil ik heel graag naar Amsterdam Open Air. Call me crazy maar ik zit nu al na te denken over de verschillende outfits die ik aan kan trekken!

Hoeden
Hoeden zie je tegenwoordig zo veel. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd dus ik heb eigenlijk geen idee of het me staat. Wel ben ik van plan om er een voor de zomer te kopen omdat ik best wel snel verbrand. Mijn voorhoofd, neus en wangen verbranden het snelst en met een hoed kan ik deze delen uit de zon houden. Praktisch en het staat ook nog eens heel leuk!

Sieraden
Iedere dag heb ik wel dezelfde sieraden om; mijn Michael Kors horloge en pareloorbellen. Armbandjes of een ketting passen perfect bij simpele outfits. Ik wil heel graag een subtiel mooi armbandje. Niet eentje die gelijk alle aandacht trekt maar eentje die wel genoeg opvalt. Een grote statement ketting wil ik ook combineren met een simpel topje. Dit maakt het net helemaal af.

Heb jij nog iets dat je heel graag wilt dragen?

One thought on “FASHION DOELEN

  1. Ik vind het echt heel goed dat je je er niks meer van aan (probeert) te trekken. Gewoon lekker aantrekken waar jij je goed en leuk in voelt!
    Ik ben een echt hakken mens, ik hou van ze! Ik vind dit trouwens echt een enorm leuke ‘tag’!

Geef een reactie

