PERSOONLIJKE DOELEN VOOR 2015

Desktop24

Ten eerste wens ik iedereen een gelukkig nieuwjaar! Persoonlijke doelen, goede voornemens, ik weet niet precies hoe ik het moet noemen. Ik ga voor ‘persoonlijke doelen’ omdat mijn goede voornemens meestal toch niet lukken. Ik heb besloten om dit jaar doelen te stellen zodat ik gefocust blijf op belangrijke dingen. Het is heel belangrijk om een doel voor ogen te hebben. En het voelt natuurlijk geweldig als je een doel behaald hebt.

1. Mijn P halen.
Dit is eigenlijk het belangrijkste van 2015. Ik zit nu in het eerste jaar en ik moet zeggen dat het allemaal lekker gaat. Ik heb alle punten van de eerste periode gehaald. Ik geloof dus ook dat ik mijn p kan halen, als ik me blijf focussen op school. Tijdens de kerstvakantie is het natuurlijk heel moeilijk om je te concentreren omdat je de ene feestdag na de andere hebt. Mijn ouders waren deze vakantie ook in Nederland dus dan vind ik het gezelliger om tijd met hun door te brengen.

2. Reizen.
Ik hoop dat ik deze zomervakantie wél op vakantie kan. Vorig jaar heb ik de hele zomer thuis gezeten en ben dat niet nog een keer van plan. We hebben een prima zomer gehad in Nederland maar ik heb het echte vakantiegevoel wel gemist. In 2015 ben ik dus van plan om meer te gaan reizen. Een weekendje weg en een reisje naar Londen staan al op de planning!

3. Een baan vinden.
Ik merk dat ik echt een baantje nodig heb. Ik wil graag leuke dingen doen, op vakantie, kleren kopen. Ik vind sparen heel moeilijk dus lijkt het me belangrijk om een vast inkomen te hebben. Een baan moet ik dus echt in 2015 gaan fixen.

4. Sporten.
Deze tijd vorig jaar was ik erg bezig met sporten en gezond eten. Sinds ik weer op school zit gaat het minder. Ik kom laat thuis en heb vaker minder zin in koken. Dat moet dit jaar veranderen. Vandaag heb ik al een half uur gefietst en een workout van Blogilates gedaan. I feel good!

Overige doelen:
– Mijn slaapkamer afmaken
– Eindelijk de dingen kopen die ik al heel lang wil
– Dansen
– Beter ritme qua slaap en eten.

Wat zijn jouw doelen voor 2015?

Geef een reactie

