TERUG VAN WEGGEWEEST

oustctlr01j1pf4

Na heeeel lang weggeweest ben ik toch weer terug! Misschien moet ik mezelf zelfs weer voorstellen?! Sinds mijn laatste post is er veel veranderd. Kan ook niet anders natuurlijk, ik bedoel in 7 maanden kan er veel veranderen. Maar een ding miste ik toch wel heel erg. Het bloggen. Ik keek iedere dag op Bloglovin en las met alle plezier alle artikelen. Nu dacht ik, ja ik ga het bloggen weer oppakken! I am back!

Ik ben in augustus begonnen met een nieuwe opleiding. Digitale Media en Communicatie aan de Hogeschool Utrecht. Tot nu toe bevalt het echt prima. Ik heb alle studiepunten van periode 1 binnen en ben ook zeker gemotiveerd om verder te gaan met deze opleiding. Dat was vorig jaar wel echt heel anders, dus ik heb nu meer het idee dat ik de opleiding die mij me past eindelijk heb gevonden. Ik heb geen baantje meer. Zoals jullie weten was ik toen weggegaan bij de strandtent maar sindsdien heb ik ook geen ander baantje gevonden. Ik heb er ook helemaal geen tijd voor hoor. Per dag reis ik 3 uur heen en terug naar school en als ik eenmaal thuis ben ben ik nog met school bezig. Aan de ene kant is het wel jammer natuurlijk omdat je totaal geen inkomsten hebt. Als ik alles qua planning een beetje op een rijtje heb wil ik weer gaan zoeken.

Het gaat dus heel goed met mij! Jullie kunnen weer posts van me verwachten. Ik weet nog niet hoeveel ik er per week ga posten maar ik wil het wel weer oppakken. Het wordt waarschijnlijk wel weer eventjes wennen. Inspiratie opdoen, foto’s maken, de posts zelf schrijven. Hopelijk ben ik het niet verleerd! Ik heb er in ieder geval zin in. Ik vond dit ook een perfecte maand om weer te beginnen. De gezelligste tijd van het jaar komt er weer aan en ik wil dat graag met jullie delen. Ook vind ik het erg fijn om lekker in mijn warme bedje te bloggen.

Hoe gaat het met jullie?

2 thoughts on “TERUG VAN WEGGEWEEST

Geef een reactie

