RIJBEWIJS!

large

Ik heb m’n rijbewijs 2 weken geleden gehaald! Donderdag mocht ik mijn rijbewijs ophalen en dat was toch wel een spannend momentje. Geen rijlessen meer, ik mag nu toch echt zelf rijden. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik nog niet in mijn eentje heb gereden. Ik vind dat toch net even iets te eng. Nu moet ik alles zelf doen, niemand kan meer ingrijpen. Mijn ouders komen eind december naar Nederland voor de feestdagen en dat zal dan de eerste keer zijn dat ik in mijn eentje ga rijden. Nou ja, niet helemaal in mijn eentje. Met mijn ouders dan.

20 november moest ik afrijden. Ik had voor mijn examen nog een rijles en toen ging alles wel prima. Tot ik die ene ingreep kreeg. Ik raakte gelijk in de stress. Gelijk dacht ik dat het ook niet goed zou komen op mijn rijexamen dus ik zag de bui al hangen dat de examinator me teleur moest stellen. Maar het is allemaal goed gekomen! Ik ben in 1x geslaagd!

Hebben jullie je rijbewijs al?

One thought on “RIJBEWIJS!

Geef een reactie

