PERSONAL UPDATE

Afbeelding

Wat een belachelijke, drukke, zware maand was dit. Ik heb zo ontzettend lang niet meer geblogd en ik het het gemist. Ik had er alleen totaal geen tijd voor. Nu dat ik gestopt ben met mijn opleiding moest ik natuurlijk een baantje zoeken. Ik had zoveel sollicitatiebrieven eruit gestuurd en van eentje kreeg ik na 5 uur al een mailtje terug dat ik donderdag langs mocht komen voor een gesprek. Het was een strandtent. Ik heb totaal geen horeca ervaring maar het leek me zo leuk om bij een strandtent te werken. Ookal stond op de vacature dat horeca ervaring verplicht was dacht ik, niet geschoten is altijd mis! Ik ging dus helemaal enthousiast naar het sollicitatiegesprek en zij waren ook enthousiast en ik mocht gelijk de dag erna beginnen. Nou, het was dus totaal niet zoals ik had verwacht. Ik stond de eerste avond 7 uur in het spoelhok. Vreselijk zwaar en vermoeiend. Ik had ook nog een probleem dat ik tot 12 uur moest werken terwijl mijn laatste bus om half 12 ging. Gelukkig mocht ik wel eerder weg maar die avond besefte ik wel dat het niet helemaal mijn ding was. Ik gaf natuurlijk niet gelijk op en heb het een tweede kans gegeven. Ik heb, volgens mij, een heel raar beeld gekregen van de horeca omdat die tent niet echt een systeem had. Ik ben er daarom ook mee gekapt omdat ik met gigantische tegenzin naar werk ging. En tja, nu begint dat baantje zoeken en solliciteren gedoe weer. Maar we blijven positief! Volgende week ga ik met mijn beste vriendin naar mijn ouders in Londen en ik weet nu al dat dat zo ontzettend leuk gaat worden!

Geef een reactie

