STEIGERHOUT

Afbeelding

Dat ik van het strand en beachlife hou is nu wel bekend en dat is waarschijnlijk ook de reden waarom ik zo van steigerhout hou. Steigerhout wordt steeds vaker gebruikt voor binnen en buiten. Je kan tegenwoordig geen enkele woonwinkel meer inlopen zonder ergens iets van steigerhout te zien. Ik klaag niet, want ik vind het superleuk staan. Als ik mijn eigen plekje heb ben ik ook van plan om steigerhout terug te laten komen in mijn huis. Je kan het met zoveel kleuren combineren en het straalt gewoon een hele leuke sfeer uit. I’m hooked!

Afbeelding

Steigerhout is geen aparte houtsoort. Het is grof gezaagd, ongeschaafd vurenhout. Zoals de naam al zegt wordt het gebruikt voor steigers. Het is heel licht van kleur, een beetje grijzig. Het kan dus voor buiten en binnen gebruikt worden. Vaak zie je steigerhout bij een strandtent, bijvoorbeeld voor de boompjes die buiten het terras staan. Ik vind een steigerhouten bed er heel sfeervol uitzien.

Afbeelding

Wat vinden jullie van steigerhout?

7 thoughts on “STEIGERHOUT

Geef een reactie

