PASTEL

Afbeelding

My favorite time of year, als ik de pastelkleurtjes weer uit mijn kast kan trekken. Mijn pastelroze en lila nagellak zijn deze lente ook al genoeg gebruikt. Ik vind pastelkleuren mooier dan harde kleuren omdat ik het beter vind passen bij de lente. Soms is het moeilijk om pastelkleuren te combineren omdat je ook weer niet verschillende kleuren bij elkaar wilt doen. Ik heb twee sfeercollages van pasteloutfits gemaakt. Kijk mee!

Afbeelding

Afbeelding

Pastel staat heel mooi bij wit en daar combineer ik het ook het meest mee. Deze lente heb ik ook meerdere nieuwe witte bloesjes gekocht omdat deze zeker een must zijn in de lente. Omdat ik blond ben vind ik pastelkleuren mooier bij mij staan. Harde kleuren maken me soms net een barbie. Ik heb bij de Bershka een pastelroze en pastelblauwe blazer gekocht. Ik zoek eigenlijk nog een paar pastel broeken of rokjes. Als iemand tips heeft hoor ik het graag!

6 thoughts on “PASTEL

Geef een reactie

