MY BUSY WEEK IN PICTURES

Afbeelding

Zo, ik heb al heel lang geen photodiary gemaakt maar omdat ik zo’n drukke leuk week had heb ik genoeg foto’s gemaakt om er een te maken. En die wil ik natuurlijk met jullie delen. Ik heb deze collages met een of andere site gemaakt en ben er niet echt enthousiast over maar ja, de eerst volgende keer zal ik hem mooier maken!

 

Afbeelding

Eerste paasdag zat ik op een terras bij een strandtent in Bloemendaal. Er stond zo’n leuk bankje voor het terras dus ik dacht, daar moet ik een foto maken! Nadat we een terrasje hadden gepakt hebben we een leuk ritje door de bloembollenvelden gemaakt. Aan de ene kant is het heel normaal voor mij omdat hier ben opgegroeid maar toch verbaasd het me iedere keer weer hoe druk het bij de Keukenhof is. Het blijft natuurlijk ook ontzettend mooi om te zien.

Afbeelding

Tweede paasdag gingen we gourmetten met de oma’s. Oh, wat geniet ik toch altijd weer van gourmetten. Het is zo gezellig en dan is het opeens niet erg om op je eten te wachten. Na het eten hebben we een film gekeken en natuurlijk moest het hondje weer op iemands schoot liggen.

Afbeelding

Ik ben gestopt met mijn opleiding maar vorige week dinsdag moest ik nog een engelse mondeling doen met een klasgenootje. Ik had al aan haar beloofd dat ik het zou doen, ookal zou ik met de opleiding stoppen. Dat was dus mijn laatste tentamen op die school. Na de mondeling hebben we ergens in Leiden geluncht om te vieren dat ze nu vakantie heeft. We zouden die avond eigenlijk stappen maar omdat mijn ouders er waren hebben we uiteindelijk besloten om het een andere keer te doen. Ik moest die dag erna namelijk heel vroeg in Utrecht zijn en ik zou nou niet een bepaalde goede eerste indruk geven als ik daar brak op school zou komen. Maar ouders in Nederland betekent mijn hondje in Nederland! Altijd leuk om hem te zien.

Afbeelding

 Deze foto’s maken me helemaal blij. Utrecht, ik ben verliefd op je. Ik zou verder niet weten wat ik erover moet vertellen.

Afbeelding

In Utrecht heb ik bij de H&M een spijkerjasje gekocht en voordat ik naar de kassa liep moest ik even langs de accessoires lopen. Ik zag dit bloemenkransje liggen, maar moest heel erg twijfelen. Bij andere meiden vind ik het heel leuk staan maar ik had geen idee hoe ik hem moest combineren. Uiteindelijk heb ik hem toch maar mee genomen omdat ik wist dat ik er anders spijt van zou krijgen. Ik weet nog steeds niet helemaal wanneer ik hem ga gebruiken maar ik vind hem wel schattig. En ja, een reuzenrad. Mijn vader en ik zijn de enige in de familie die van achtbanen houden, dus mijn vader kwam met het wilde idee om donderdag naar Walibi te gaan. Het was de eerste keer dat ik in Walibi ben geweest en wauw, wat heb ik me vermaakt. De goliath was wel even een billenknijpmomentje omdat ik hele erge hoogtevrees heb, maar toen ik er eenmaal uit kwam was ik ontzettend trots op mezelf dat ik die angst even had overwonnen.

Afbeelding

Ik heb koningsdag op Kingsday Festival gevierd. Helaas viel het een beetje tegen. Voor mijn gevoel heb ik nergens echt kunnen dansen omdat ik de muziek niet helemaal geweldig vond. Ze hadden wel heeeerlijk eten en deze leuke Desperados kraam. Je moest iets geks doen en dan kreeg je een gratis mini flesje Desperados en een muntje om deze foto’s te laten maken. Heel leuk idee! Die foto van die Nikes kwam ik tegen op Tumblr en was gelijk verliefd. Na 3 weken eindeloos zoeken op internet heb ik ze eindelijk gevonden! En meteen besteld natuurlijk.

One thought on “MY BUSY WEEK IN PICTURES

Geef een reactie

