MIJN LENTE DEUNTJES

Afbeelding

Lente betekent vrolijke muziek. In de herfst en winter luister ik naar hele andere muziek omdat het sfeertje heel anders is. Ik vind het altijd leuk om te zien naar wat voor soort muziek andere mensen luisteren, daarom heb ik besloten om mijn lente deuntjes met jullie te delen. Dit zijn de liedjes waar ik de laatste weken ontzettend veel naar luister en ik heb er nog lang geen genoeg van. Ik merk dat muziek me echt een stuk vrolijker maakt en daarom sta ik ook altijd open voor de muziek van anderen.

Waarschijnlijk ken je het liedje White Noise van Disclosure wel. Dit is een remix van XYconstant. Hier luister ik meestal naar als ik ’s ochtends mijn makeup sta te doen of tijdens het schoonmaken.

Ik hoorde deze versie voordat ik het echte liedje van Sam Smith had gehoord, maar ik moet zeggen dat ik deze mix van Florian Paetzold zoveel leuker vind dan het origineel. Deze versie klinkt een stuk vrolijker. Inmiddels ken ik de hele tekst uit mijn hoofd en bler ik altijd lekker mee.

Het ultieme strandgevoel voor mij. Deze ga ik deze lente en zomer waarschijnlijk veel gebruiken tijdens roadtrips. Hij is lekker upbeat.

Vooral het begin vind ik geweldig.

Als je van dit soort muziek houdt is Electro Posé op Youtube een aanrader! Het hele kanaal staat vol met dit soort muziek en voor mij schreeuwt dit echt lente.

I Can’t Make You Love Me is eigenlijk al een van mijn favoriete nummers, maar toen ik deze mix hoorde was ik verliefd. Ik vind ‘m zo mooi en de beat is heel fijn.

En dan sluiten we af met mijn favoriet op dit moment. Heerlijk nummer, het origineel ook. Maar deze vind ik net iets vrolijker.

Wat is jullie ultieme lente nummer op dit moment?

One thought on “MIJN LENTE DEUNTJES

Geef een reactie

