THE LIFE I WANT TO LIVE

-3

Toen ik nog een klein meisje was was ik al helemaal verliefd op het strand. Ik was zo blij als we een middag naar het strand gingen of ’s avonds na het eten nog even over het strand gingen lopen. Iedereen die mij goed kent weet ook dat mijn favoriete dingen in de wereld palmbomen, zonsondergang en het strand zijn. Als je op mijn Tumblr kijkt zie je eigenlijk ook alleen maar water, surfboards, zonsondergangen, zongebruinde huidjes en palmbomen. Mijn achtergrond op mijn telefoon en laptop zijn ook standaard een van deze dingen, ik heb nooit iets anders als achtergrond gehad. Het is dan ook wel logisch dat ik het liefst in zo’n gebied zou willen wonen waar je al deze mooie dingen altijd hebt. De zon maakt me een stuk blijer en als ik bruin ben voel ik mezelf een stuk mooier. Wil je weten hoe mijn droomleven eruit ziet? Kijk mee!

 

Life i want to live

Dit zijn van die standaard plaatjes die ik op Tumblr reblog. Als ik dit soort foto’s zie word ik blij. Ik kan dan ook niet meer wachten tot de lange zomeravonden. Dat het net iets te fris is voor een topje maar dat je een trui met shorts aan kan trekken.  Ik zit op dit moment in de tuin met een smoothie naast me, maar ik lig nu toch echt liever op het strand of aan het zwembad met een heerlijke cocktail en panini in mijn handen.

Collages1

Ooit huur ik zo’n Volkswagen busje en ga ik ermee touren. Je hebt het vast wel gezien in een film of op foto’s, het lijkt mij zo ontzettend gaaf. Al helemaal als dat busje gelijk een soort camper is. Al is het een klein matrasje achterin, het lijkt me heel gezellig. En dan net als de foto linksonder wakker worden met dat uitzicht. Ah, a girl can dream. Nu we toch lekker bezig zijn; een strandhuis. Uitzicht zoals de foto linksboven, dat is toch niet normaal! En dat je vanaf je achtertuin zo hop, op het strand staat. Ja, dat lijkt me wel een mooi leventje.

Geef een reactie

