THINGS THAT MAKE ME HAPPY #3

Afbeelding

Ik denk dat iedereen wel blij wordt van dit zonnetje, dus deze week kon niet meer stuk! Weer genoeg dingetjes voor mijn Things that make me happy deel 3.

 

– Van 1 tot 7 op het terras zitten.
– Zonnebril op mijn hoofd.
– Die gefrituurde kaasstengels.
– Mensen die me blij maken als ik me down voel.
Marilyn Monroe van Pharrell Williams.
– Gezonde salades eten.
– Avondje op het strand.
– Eerste ritje met mijn beste vriendin achter het stuur.
– Koningsdag plannen helemaal geregeld. KINGSDAY IT IS!
– Nieuwe Whatsapp ringtone instellen.
– Sproetjes!
– Foto inspiratie om mijn haar weer lang te laten groeien.
– In het grote bed van papa en mama slapen.
– Nieuwe mensen ontmoeten.
– Volgende week herkansingsweek dus ‘mini vakantie’.
– iPod na anderhalf jaar opladen zodat ik alle foto’s terug kon kijken.
– Schone, opgeruimde kamer.
Mixjes van Dennis Kruissen op Soundcloud.
– Kipnuggets met BBQ saus.
– GoPro filmpjes kijken om inspiratie op te doen.

Dit was me een fijn weekje zeg! Ookal zijn er dingen gebeurd waar ik even heel down van werd, ik ben zo blij dat ik mensen om me heen heb die me weer op kunnen vrolijken. Muziek is ook een grote steun op dit moment!

Geef een reactie

