LONG HAIR DON’T CARE

Afbeelding

Ik heb een probleem. Ik vind lang haar zo mooi, alleen ik kan er zo gek van worden. In de wintermaanden kan het zo abnormaal veel pluizen en word het statisch. In de zomer vind ik lang haar prachtig omdat ik zo’n beach look heel leuk vind. Mijn haar is zelf ook redelijk lang, maar voor de zomer wil ik het langer laten groeien. Na de zomer moet er altijd weer een heel stuk vanaf omdat de combinatie van zeezout, zon en chloor zo belachelijk slecht is voor mijn haar. Ik moet wel zeggen dat ik een bobline steeds leuker ga vinden, maar ik vind het al vreselijk als de kapper net 1cm teveel afknipt.

Afbeelding

Verzorging van lang haar is heel erg belangrijk. Je wil natuurlijk niet dat je haar op een bosje stro lijkt. Mijn haar is niet stijl maar het krult ook niet heel veel, ik heb een beetje slag in mijn haar. Vaak lijkt dat soort type haar al snel op een bosje stro dus daarom zou ik waarschijnlijk nooit mijn haar zo lang kunnen laten groeien zoals dat meisje in het midden. Lang haar is ook zo mooi in een staart, zoals op de foto linksboven.

Afbeelding

Als je heel dun haar hebt zou ik lang haar niet aanraden want dan lijkt het snel op lange slierten. Als je dun haar hebt kan je het beter in laagjes knippen zodat je nog een beetje volume krijgt. Ik heb sinds vandaag een ‘hairgoal’, dit betekent dat ik mijn haar tot een bepaalde lengte wil. Of het me gaat lukken weet ik nog niet, maar ik zou wel ontzettend blij zijn als het me wel lukt. Ik wil het zoals het meisje met de iPhone in haar handen. Als je het krult wordt het dan zoals het meisje ernaast.

Wat vinden jullie mooier: lang haar of kort haar?

2 thoughts on “LONG HAIR DON’T CARE

  1. Lang haar vind ik persoonlijk mooier, maar als je ‘te’ lang niet naar de kapper gaat is gaat je haar steeds verder splijten dus ik ga 1x in de 4/5 maanden

Geef een reactie

