ULTIMATE LENTE MUSTHAVE LIJSTJE

Afbeelding

Daar is ie dan, de zon! Ik heb altijd zin in de lente en de zomer, maar in de winter vergeet ik toch net altijd hoe fijn die zon is. Ik heb het hele weekend van het zonnetje genoten en zit vandaag ook al de hele dag in de tuin. Door de zon krijg ik altijd shopkriebels. Vroeger dacht ik dat ‘arme student’ iets te overdreven was en ik geloofde niet dat studenten echt arm konden zijn. Nou, they weren’t wrong! Momenteel moet ik echt een beetje meer op mijn geld gaan letten, dus daarom heb ik maar een musthave lijstje gemaakt. Op deze manier heb ik een goed overzicht van wat ik nou echt moet hebben en welke koopjes ik beter kan laten liggen omdat ik het toch niet nodig heb.

Afbeelding

Schoenen, die hebben wij vrouwen altijd nodig. Mijn witte converse zijn zo zielig dat ze echt aan vervanging toe zijn. Witte converse kan je met alles combineren en ik vind het witte kleurtje heel leuk voor de lente en de zomer. Ik twijfel nog een beetje tussen witte en zwarte. Misschien dan maar allebei als ik iets meer geld heb? Dit geldt ook voor de Vans. Ik zie de pastelkleurige Vans steeds vaker en ben er toch wel een beetje verliefd op geworden. Welk kleurtje ik daar het leukste van vind weet ik ook nog niet hoor. Lichtroze, mintgroen, lichtblauw.

Witte jurkjes zijn ook een musthave voor de lente. Vorig jaar heb ik mijn witte jurkjes weggedaan omdat ik ze eigenlijk nooit droeg. Nu merk ik dat ik daar wel spijt van heb. Je kan ze zo ontzettend leuk combineren met een spijkerjasje en witte converse.

Een zonnebril, dit probleem heb ik ieder jaar. Ik koop dan steeds van die goedkopere omdat ik niet heel goed met mijn zonnebrillen om kan gaan. Dit jaar wil ik dat toch anders doen. Een goede zonnebril is zo belangrijk voor je ogen. Die goedkope zonnebrillen beschermen je ogen vaak niet al te goed. Ik twijfel nog heel erg tussen het wayfarer en aviator model.

Wat heb ik zin om topjes te dragen! Als het nog een beetje frisjes is kan je ze makkelijker onder een blazer of vestje dragen. Dit jaar wil ik meer vrolijke kleurtjes dragen. Vorig jaar ben ik erachter gekomen dat je bruiner lijkt als je een felgekleurd topje aan hebt!

Wat staat op jullie musthave lijstje?

One thought on “ULTIMATE LENTE MUSTHAVE LIJSTJE

  1. Pingback: MIRRORED AVIATORS | Léonie Anouk

Geef een reactie

