THINGS THAT MAKE ME HAPPY #2

spring_flowers_wallpaper_by_venomxbaby-d3dbst7-001

Het is alweer een weekje geleden, dus tijd voor deel 2 van Things That Make Me Happy! Het zijn wederom weer dingen die ik deze week mee heb gemaakt en waarvan ik echt dacht ‘wauw, wat is het leven toch fijn!’

– Ik zit momenteel heerlijk in de tuin want het zonnetje schijnt!
– Zondag wordt het 16 graden. Lente, is that you?!
– 30 volgers!!!
– 1 herkansing deze periode.
– Zaterdag zie ik EINDELIJK mijn favoriete duo Dimitri Vegas & Like Mike.
– Jillz.
– Het gevoel als iemand met je haar speelt.
– Leverworst op een sesamcracker.
– Starbucks en cake date met vriendinnetje.
– ’s Ochtends lekker lang snoozen.
– Registratie voor earlybird Mysteryland kaartjes.
– Oom’s verjaardag vieren met de hele familie.
– Complimentjes dat je er die dag leuk uitziet.
– Groot glas Optimel ’s ochtends.
– Na het douchen in een koud bedje kruipen.
– Favoriete pasta koken.
– Mijn zomer plannen.
– De geur van de zee.
– Languit op de bank liggen na een zware dag op school.
– Nieuwe liedjes.

Dit was het alweer! Deze waren een stuk makkelijker dan vorige keer. Waarschijnlijk omdat dit gewoon een leuke week was en omdat ik blij ben. Dit weer maakt me altijd zo blij dus weather, you can stay! 🙂

2 thoughts on “THINGS THAT MAKE ME HAPPY #2

Geef een reactie

