THINGS THAT MAKE ME HAPPY #1

photo (17)

Kleine dingetjes die je dag helemaal goed maken, daar hou ik van. Ik ben er deze week achter gekomen dat ik er nog best wel veel heb. Als ik me eventjes ongelukkig of down voel denk ik weer aan de kleine dingen en daar kan ik mijn dag echt een stuk beter mee maken. Ik heb er een paar op een rijtje gezet. Hopelijk kunnen jullie de kleine dingen in het leven ook waarderen.

– Het geluid van mijn senseo apparaat.
– Drankjes doen met vriendinnetjes na school.
– Bij vriendinnetjes eten als ik een avond alleen ben.
– Met muziek in slaap vallen.
– Feestjes en concerten.
– Dat gevoel als het huis weer helemaal schoon is.
– Filet americain op een warm kaiserbroodje.
– Mijn makeup die een dag goed meewerkt.
– Mooie foto’s van een zonsondergang.
– Nieuwe telefoonhoesjes.
– Mensen van vroeger die je opeens random een bericht sturen op facebook.
– Bekende mensen die op je tweet reageren.
– Dagen worden langer.
– Zonnetje!
– ’s Nachts wakker worden en zien dat je nog een paar uur kan slapen.
– Shaytards vlogs kijken terwijl ik nog lekker in bed lig.
– Yankee candles.
– Middagje in bad na een goed feestje.
– Leuke liedjes vinden op soundcloud.
– Mijn telefoon, waar ik nog steeds helemaal verliefd op ben.

Dit waren de eerste twintig! Ik vond het ontzettend leuk om weer aan al die dingen te denken, ik schrijf dit nu ook met een huge smile op mijn gezicht. Nu duik ik mijn bedje in, want ik ben echt kapot!

Wat maakt jou blij?

Geef een reactie

