TRAVEL BUCKET LIST

Afbeelding

Reizen, volgens mij houdt iedereen er wel van. Er zijn zo veel mooie plekken op de wereld en ik heb ze nog lang niet allemaal gezien. Daarom heb ik een ‘travel bucket list’ gemaakt. Deze plekken wil ik allemaal nog een keertje zien. Sommige plekken heb ik al een keer gezien, maar omdat ik ze zo mooi vind wil ik ze nog een keer bezoeken. Het leuke aan Europa is dat je heel makkelijk op alle plekken komt, omdat je vaak niet eens de zee over hoeft te steken. De plekken staan niet op een bepaalde volgorde van leukst tot minst leuk, want ik vind ze allemaal even interessant!

1. Parijs
Afbeelding

Ik ben nog nooit in Parijs geweest. Ik heb al vaak plannen gemaakt dat ik naar Parijs zou gaan, maar het is er nog nooit van gekomen. Toen ik heel klein was ben ik wel naar Disneyland Parijs geweest, en de bedoeling was om daarna een paar daagjes Parijs te doen, maar omdat mijn vader zijn teen brak moesten we weer naar Nederland. Deze zomer wil ik eigenlijk een paar dagen naar Parijs en dan ook nog 2 dagen Disneyland, want stiekem ben ik nog een klein kind en word ik blij van space mountain en mickey mouse oren.

2. Antwerpen
Afbeelding

Antwerpen ben ik wel al een keer geweest, maar toen was ik ook weer heel jong dus ik weet bijna niks meer. Deze zomer ga ik wel naar Antwerpen omdat ik 2 dagen naar een festival ga daar, dus dan ga ik ook zeker eventjes de stad goed bekijken. En natuurlijk een wafeltje naar binnen werken!

3. Rome
Afbeelding

Rome staat erg hoog op mijn lijstje. Ik heb zoveel dingen over deze prachtige stad gehoord en daarom ben ik nu zo benieuwd. Ik ben sowieso al gek op Italie dus ik denk ook zeker niet dat deze stad me teleur zal stellen. Ja, deze stad wil ik binnenkort ook bezoeken.

4. Zakynthos
Afbeelding

Omdat ik op een internationale school zat ken ik wel redelijk veel mensen uit Griekenland. Ik heb al best veel griekse eilanden gezien maar had aan hun gevraagd wat nou het mooiste griekse eiland was. Allemaal zeiden ze Zakynthos. Maar kijk naar die foto, ik snap ze helemaal. Zakynthos staat bekend om haar witte stranden en blauwe zee. Dat is voor mij echt vakantie.

5. Curaçao
Afbeelding

Mijn liefde voor Curaçao komt door het programma New Chicks (read: Brabantse meiden die op zoek zijn naar de liefde). Ze sliepen in een superluxe villa met een zwembad, en het ziet er allemaal zo mooi uit. Sindsdien staat Curaçao ook hoog op mijn lijstje. Steeds vaker zie ik ook foto’s voorbij komen op facebook omdat mensen die ik ken er dan zijn geweest. Prachtig, dat wil ik met mijn eigen ogen zien!

Waar willen jullie een keer naartoe?

Geef een reactie

