HEADBANDS

Afbeelding

Wat moet je nou als je een ongelofelijke bad hair day hebt? Een staart of knot is zo standaard… De haarbanden waren vorig voorjaar ook al een trend, maar they’re here to stay. In 2014 zal je ze nog vaak genoeg zien! Dus zeg maar dag tegen de bad hair days, want je headband zal je dag weer helemaal goed maken. Ik vind deze trend zo schattig, het staat echt ontzettend leuk.

Afbeelding

Het maakt een knot echt een stuk leuker omdat het aparter staat. Soms vind ik een standaard saai shirtje totaal niet leuk maar als je het combineert met een leuke headband staat het super tof. Dit kan je zien bij de foto links boven.

Afbeelding

Maar je kan je haar ook gewoon los dragen met een headband. Het leukste effect vind ik met krullen. Bij mij is het vaak zo dat de bovenkant van mijn haar het snelst vet word, maar de onderste helft zit nog steeds heel mooi. Inplaats van een staart of je haar weer wassen kan je gewoon een headband op zetten en zie je weinig van de vettere bovenkant van je haar. Het doet me ook heel erg aan de hippie tijd denken.

Afbeelding

Mijn favoriete headbands zijn toch wel de bloemenkransjes, de bandana en van die leren touwtjes. Voor de zomer wil ik er echt een paar scoren, omdat ik naar best veel feestjes en festivals ga. De bloemenkransjes vind ik zo schattig en meisjesachtig!

Wat vinden jullie van de headbands?

2 thoughts on “HEADBANDS

  1. Pingback: THE MESSY BUN |

Geef een reactie

