TERUG VAN WEGGEWEEST

Afbeelding

Hey beauties, ik heb al heel lang niks meer gepost en dat vind ik echt heel jammer. Ik zat alleen niet lekker in mijn vel. Na de kerstvakantie wist ik het allemaal even niet meer; de studie vond ik niet leuk, ik miste mijn ouders, winterdipje. Het werd me allemaal te veel. Ik was dus ook helemaal inspiratieloos qua bloggen. Meestal kom ik met goede ideeën tijdens het douchen, maar het lukte me gewoon niet. Ik ben wel van plan om het bloggen weer op te pakken, alleen weet ik nog niet helemaal zeker waar het de komende tijd over zal gaan.

 

De laatste weken was het zo belachelijk druk. Ik heb nu tentamenweek en tijdens die week moet je dus ook het hele project inleveren. De samenwerking in mijn projectgroepje ging niet helemaal lekker dus het was echt dubbel stress, stress, stress. Het is uiteindelijk allemaal wel goed gekomen want we hebben een 8,7! Ik weet nog steeds niet of ik door ga met deze studie want het is heel anders dan ik had gedacht. Ik studeer Communicatie. Ik dacht dat het een hele creatieve studie zou zijn, maar het eerste jaar is zo algemeen. We doen nu heel veel onderzoek en de vakken zijn heel breed. De docenten zeggen ook de hele tijd dat het eerste jaar heel anders is dan de rest van de studie, maar ja… Wat als ik er dan alsnog in jaar 2 achter kom dat het niet mijn studie is? Dat vind ik best wel zonde van mijn tijd.

Op dit moment zit ik echter wel lekkerder in mijn vel, dus ik kan weer gaan bloggen! Tja, waarschijnlijk krijg ik wel weer inspiratie. Ik zit sowieso echt iedere minuut van de dag op Bloglovin, dus jullie volg ik allemaal nog wel!

2 thoughts on “TERUG VAN WEGGEWEEST

Geef een reactie

