FESTIVAL OUTFITS

Image

Het is misschien nog winter, maar ik heb al zo’n zin in het festivalseizoen. Muziek, zon, drankjes en gezelligheid. Ik kan niet wachten! Ik zit al de hele week te kijken naar feestjes die ik bij kan wonen, maar helaas is het allemaal zo duur. Ik ben echt al een paar maanden aan het sparen voor festivals en ik denk dat ik alsnog niet genoeg geld heb voor alle leuke festivals. Het leukste aan een festival vind ik toch de outfits. Ik heb mijn favoriete festival outfits van 2013 voor jullie opgezocht.

Image

Het fijnst is natuurlijk als het lekker weer is! Tijd voor de jurkjes, rokjes en korte broekjes. Als het warm is is het fijn om een wijd shirt aan te trekken zodat het niet helemaal aan je lijf plakt.

Image

In Nederland is de kans wel groot dat het weer niet altijd mee werkt. Bij deze outfits vind ik het leuk dat het iets meer bedekt is, zoals de truien. De trui met het korte broekje vind ik zelf een erg leuk effect hebben. Mijn favoriet is de derde. Het staat zo schattig.

Image

Wat je veel ziet zijn de bloemenprinten. Vorig seizoen zag je heel veel van die bloemenkransen voor in je haar. Ik heb er nooit zelf een kunnen scoren, want ik zag de leukste alleen online. Dan vind ik het zonde om een bloemenkrans van 5 euro te kopen waar nog eens 10 euro verzendkosten bij komt.

7 thoughts on “FESTIVAL OUTFITS

  1. Ik vind het altijd zo moeilijk om te bepalen wat ik aandoe. Vorig jaar met bevrijdingsfestival was het eigenlijk wel warm genoeg voor een short, maar ja; ik blijf tot elf uur ’s avonds en dan is het wel weer afgekoeld. Leuke outfits 🙂

Geef een reactie

