TAG | CRAZY DOG LADY

Screen Shot 2014-01-02 at 18.48.52

De Crazy Cat Lady tag, we kennen ‘m allemaal. Helaas ben ik allergisch voor katten dus die tag zal ik zelf nooit kunnen doen. Bij Eline zag ik de Crazy Dog Lady tag. Ze heeft de tag aangepast voor iedereen die een hondje heeft! Super leuk idee, dus ik dacht die moet ik doen! Ik heb een jack russeltje genaamd Sam en hij is 12 jaartjes jong.

Screen Shot 2014-01-02 at 18.51.12

Schattigste foto van je hond
Deze foto heb ik zomer 2013 gemaakt. Het was heel warm buiten en alsnog lag Sam lekker in zijn mandje. Als het niet zo warm was lag ie waarschijnlijk op mijn schoot omdat ie daar zo van houdt.

Desktop14

Grappigste foto van je hond
Eigenlijk heb ik er twee, dus heb er maar een mooie collage van gemaakt. Mijn hondje is zo verslaafd aan de computer en tv. Dat komt door die geluidjes, hij kan er echt uuuuren naar luisteren. We zetten ook heel vaak de grote speakers aan en dan gaat ie ervoor liggen. Sam is onze muziekliefhebber.

Bijzondere eigenschappen
Het leukste aan Sam vind ik dat ie altijd vrolijk is. Dan word je ’s ochtends wakker en staat hij helemaal kwispelend onderaan de trap. Je wordt er zelf ook spontaan vrolijk van. Ook vind ik het ontzettend leuk hoe hij keihard door de kamer rent als hij net afgedroogd is. Dat kleine beestje heeft zoveel energie.

Omschrijf het geluid dat je hond maakt
Dat is gewoon het typische geblaf, haha.

Screen Shot 2014-01-02 at 18.52.30

Koosnaampje
Pfoe, dit is moeilijk. Ik heb eigenlijk gewoon een hele nieuwe taal als ik met Sam praat. Toen ik 8 was gaf ik hem de bijnaam Boekie. Geen idee waarom, maar soms noem ik hem nog steeds Boekie. Ik noem hem alleen Sam als ik boos op hem ben.

Bekentenis
Hij blaft zo ontzettend veel. Soms krijg ik gewoon last van mijn oren omdat ie zoveel blaft. Vooral de Zalando reclame. Hij wordt helemaal gek van dat geschreeuw dus gaat ie terug blaffen. Eigenlijk moet je het geluid gewoon uitzetten tijdens de reclame want hij blaft tegenwoordig naar alles.

Desktop13

Goede tips voor andere Crazy Dog Ladies
Een hond opvoeden is heel veel werk. Ik heb het meeste aan mijn ouders overgelaten, maar toen zij deze zomer op vakantie waren moest ik voor het hondje zorgen. Na 3 weken was ik helemaal kapot. Je moet je hond altijd in de gaten houden. Goed balans tussen opvoeden en spelen.

Wat voor hond zou jij zijn
Een labrador, omdat ik zo lui ben.

Leukste hondenwebsite
Telt youtube ook? Ik kijk namelijk zoveel filmpjes op youtube van allemaal schattige pups. Ik kan er echt uren naar kijken. Ik weet ook echt zeker dat ik later een puppy neem die ik helemaal zelf op kan voeden!

Screen Shot 2014-01-02 at 18.49.08

2 thoughts on “TAG | CRAZY DOG LADY

  1. Oh wat een enorm schattig hondje heb je! ik ben ook allergisch voor katten, maar op mijn studentenkamertje kan ik helaas geen hond houden. Als ik ooit een huisje heb, neem ik sowieso een hond.

    liefs,
    Femke

Geef een reactie

