NIEUWE KAMER MOODBOARD

Image

Waarschijnlijk ga ik deze zomer verhuizen, in mijn eigen huis. Ik krijg de zolderkamer. In mijn kamer nu heb ik wit met blauw. Ik heb zo’n grote golf poster van de Ikea en die kan helaas niet in de zolderkamer. Daarom heb ik voor iets heel anders gekozen. Voor inspiratie heb ik een moodboard gemaakt.

 

Ik gebruik moodboards om een beter overzicht te krijgen van mijn ideëen. Toen ik gister in een woonwinkel liep merkte ik dat ik heel erg op de lavendel en grijze kleurtjes viel. Alle kussentjes en kaarsjes en accessoires. Het was dus al vrij snel duidelijk dat ik deze kleurtjes ook in mijn nieuwe kamer wil. Omdat het een zolder kamer is kan je het heel gezellig maken, maar die schuine muren zijn niet altijd even handig. Voor mijn moodboard heb ik dus ook alleen maar foto’s gebruikt  van kamers die ook schuine muren hebben. Ik ben heel blij met het resultaat en ben zo enthousiast. Ik hoop dat het allemaal doorgaat!

Image

Wat vinden jullie ervan?

Geef een reactie

