REVERSED OMBRE

Image

Ombre haar kennen we al een tijdje, maar wat als je blond bent en je ook ombre haar wilt? Reversed ombre is je oplossing! Reversed betekent omgedraaid, dus de puntjes van je haar zijn donkerder. Ik heb deze look nog niet in het echt gezien, maar ik wil het heel graag proberen. Ik wil sowieso iets anders met mijn haar doen in de winter, want ik vind het te blond voor de winter. Reversed ombre is dus iets wat ik wel zou willen proberen. Kijk mee!

Image

Image

Image

Wat vinden jullie van de reversed ombre look?

One thought on “REVERSED OMBRE

  1. Ik vind hem wel leuk! Ik vind het ook handig dat bij een (reversed) ombre, je geen uitgroei hebt en als je het niet leuk vind je gewoon je uiteinden weer kan kleuren of gewoon afknippen. Als je telkens vanaf de wortel moet gaan kleuren ziet je haar echt af!

Geef een reactie

