CLOSETS I DREAM ABOUT

Image

Een walk-in closet is iets waar alle vrouwen van dromen. We moeten wel genoeg ruimte hebben voor al die nieuwe kleren en schoenen. Mijn kasten puilen helemaal uit en ik heb gewoon totaal geen overzicht meer. Mijn droom oplossing: een hele kamer vol met al mijn fashion items. Helaas kan het nu nog niet, maar voor inspiratie heb ik mijn favoriete walk-in closets op een rijtje gezet. En nu maar dromen… en natuurlijk even doorsparen.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

One thought on “CLOSETS I DREAM ABOUT

Geef een reactie

