CHRISTMAS LIGHTS – SLAAPKAMER

Image

It’s the most wonderful time of the year! Ik hou er persoonlijk van om mijn kamer een beetje anders in te richten met kerst. Ik vind de lampjes heel gezellig en ik vind dat ze niet alleen in de kerstboom hoeven. Ik zit toch vaker op m’n slaapkamer en wil natuurlijk wel overal mee kunnen genieten van de kerst. Ik heb heel lang van die gekleurde lampjes om m’n bed heen gehad. Op Tumblr zie je de leukste kamers voorbij komen en ben daarom weer helemaal geïnspireerd om de kerstlampjes terug te hangen.

Image

Heb je nog een kale lege muur die wel een opleukertje kan gebruiken? Dit is een leuk idee voor iemand die van fotografie houdt of gewoon veel foto’s heeft. Zelf ontwikkel ik geen foto’s meer omdat ik ze allemaal op m’n computer heb. Dat vind ik best wel jammer, want het is toch een fijn gevoel om foto’s in je hand te hebben. Je beleeft de foto op een hele andere manier, alsof je er meer waarde aan hecht. Het is dan ook zonde om ze gewoon in een album te stoppen. Dit is een super leuke en creatieve manier om je foto’s op te hangen. En met die lampjes kom je al snel in de kerststemming. Maar natuurlijk kun je deze lampjes op deze manier ook gewoon het hele jaar door laten zitten, want het staat gewoon gezellig.

Image

Als je weinig ruimte hebt kun je alsnog je kamer een kerstsfeertje geven. In de eerste foto hebben ze de lampjes in een punt van het dak gedaan. Zelf vind ik dit ook een heel leuk effect. Ook omdat de lampjes wat langer zijn zodat ze wat verder naar beneden hangen. Die tweede kamer, wauw. Daar zou ik wel willen wonen. Ze hebben de lampjes daar boven het bed gehangen. Heel romantisch natuurlijk! Ook een leuk idee is het om een kastje te hangen. Hier hebben ze het om de spiegel van een kaptafel gedaan en het heeft ook gelijk een beetje zo’n Hollywood look.

Image

En dit is natuurlijk de standaard langs-de-muren-en-bed look. Ik vind dit echt heel leuk, en ik denk dat ik ze op deze manier op ga hangen. Ik zou sneller voor de witte warme lampjes kiezen, omdat ik het heel sfeervol vind. Maar misschien ook omdat ik die kleurtjes al heb gehad. Mijn stijl is sindsdien toch wel het een en ander veranderd.

Image

Save the best for last; de meest creatieve manier! Dit kan je ook makkelijk doen met een kerstboom vorm. Hier moet je wel heel veel lampjes voor gebruiken en gewoon heel creatief voor zijn. Dit zou mij helaas nooit lukken, maar zou wel leuk zijn op een kale muur.

Versieren jullie je kamer met kerst?

One thought on “CHRISTMAS LIGHTS – SLAAPKAMER

  1. Wauw! Echt een geweldige post! En trouwens ook echt een geweldige blog! Ik ga je gelijk volgen! Volgens mij hebben we echt precies hetzelfde aantal followers… nog niet zo veel dus. Ik hoop dat je snel meer bekendheid krijgt want je blog is echt super leuk en ik ga meteen even rondkijken!

Geef een reactie

