TRENDS I LOVE: OMSLAGDOEK

Image

Dé musthave van dit seizoen, de omslagdoek. In de herfst en winter is het heel belangrijk dat je jezelf goed inpakt als je naar buiten gaat. Ik lig op dit moment met koorts en keelpijn in bed EN ben ook nog eens verkouden. Een omslagdoek, ook wel poncho genoemd, is perfect voor een koude dag maar hij is ook nog eens ontzettend stylish en veelzijdig. Je kan ‘m op heel veel verschillende manieren dragen.

Image

Je ziet de omslagdoek echt steeds vaker en ik vind het een super leuke trend. Sowieso loop ik in de winter iedere dag met een sjaal, want ik ben al snel een koukleum. Maar ik heb er nog niet echt eentje die ik snel om me heen kan gooien en die lekker dik is. De omslagdoek is hier echt perfect voor. Je hebt ze in heel veel verschillende kleuren, maar ook verschillende materialen.

Image

Het leuke aan de omslagdoek is dat je hem op heel veel verschillende manieren kan dragen. Op alle manieren is en blijft het stylish. Je kan hem met de punt naar voren dragen, met de punt naar achter en dan voorop knopen, maar ook gewoon helemaal om je heen gooien. Je kan dit makkelijk over een blouse dragen en dan werkt het ook gelijk als een cardigan.

De meeste zijn tussen de €25 en de €40.

Image

Wat vinden jullie van deze trend?

2 thoughts on “TRENDS I LOVE: OMSLAGDOEK

Geef een reactie

