MY MONTH IN PICTURES – NOVEMBER 2013 #2

donderdag1

Sorry sorry sorry! Ik had het dit weekend zo druk! Alleen maar met school bezig geweest dus ik had helemaal geen tijd om te bloggen. Maar I promise, dat ga ik nu even goed maken. Hier alvast mijn My Month in Pictures November deel 2. Ik weet dat het eigenlijk deel 4 moet zijn, want we zitten inmiddels al in December. Maar helaas, ik ben pas ‘net’ begonnen met bloggen dus voor November kon ik geen 4 delen maken. Ik hoop dat jullie een top weekend hebben gehad, en fijne dag verder!

Image

Mijn haar, ik kan er zo gek van worden. Vrijdagavond stuurde ik een snapchat naar iedereen omdat ik het echt niet meer wist. Lang laten of een heel stuk eraf knippen? Iedereen zei dat ik er wel ietsjes af moet knippen maar niet te veel. Op deze foto is te zien dat mijn haar echt lang was. En wild. En can’t be tamed.

Image

Zaterdag was mijn vader weer eventjes in Nederland. Mijn ouders wonen in Engeland, maar mijn moeder was er de afgelopen twee weken. Mijn vader zei donderdagavond dat hij zich een beetje lonely voelde dus hij had een vlucht naar Nederland geboekt. Omdat mijn vader en ik heel graag een Vespa willen gingen we met het hele gezin naar een Vespa dealer. We denken dat dit hem gaat worden. Vespa LX Touring. Maar we weten het nog niet 100% zeker. In de kerstvakantie gaan we weer eventjes kijken.

Image

Prachtig he. Dit zag ik toen we zaterdagmiddag mijn oma op gingen halen.

Image

Die avond hebben we gegourmet. Met mijn broer, vader, moeder en oma. Het was echt suuuuper gezellig en ik heb echt heerlijk gegeten. Ik kan altijd zo van gourmet genieten. Vooral zo’n stokbroodje met kruidenboter en kaas en dan onder die grill zetten. Mmm, wauw.

Image

Zondag hadden we alle 4 geen zin om de hele dag thuis te zitten. Het was te koud om door het bos te wandelen maar uiteindelijk kwamen we op het idee om eerst naar een tuincentrum te gaan om leuke kerstdingen te bekijken en daarna ergens lunchen. In een tuincentrum ga ik eigenlijk altijd als eerste naar de dieren. Ik vond deze schildpadjes zo schattig. Ze reageerde echt op je. Helaas kijken ze hier niet in de camera..

Image

Daarna reden we door naar Noordwijk, waar we in een heeeeel leuk strandtentje hebben gegeten. De Zeemeeuw. Zoals je ziet is het heel leuk ingericht en de service was super! Dus, als je ooit in de buurt van Noordwijk bent raad ik je De Zeemeeuw aan!

Image

Ik had een heerlijke chocomel en een hamburger. Ik heb genoten!

Image

En toen een paar dagen geen foto’s genomen… Ik had het zo druk, ik zat alleen maar op school. Om dan elke keer foto’s van school te maken vind ik ook niet leuk. Maar donderdag was een hele leuke dag. Ookal heb ik echt het meerendeel makeuploos op de bank gezeten met een warme trui.

Image

MIJN EERST 5 LIKES. Ja, ik weet het. Dat is helemaal niks. Maar voor mij wel. Ik had sowieso nooit gedacht dat mensen dit zouden lezen en toch ben ik altijd wel blij als ik mijn statistieken zie. Ja, ik ga door!

Image

Die dag heb ik ook de kerstboom met mijn moeder gezet. Ja, lach me maar uit… Ik vind het heel gezellig. Mijn ouders komen 22 December pas weer en gaan 4 Januari al weg. Dan vind ik het zo jammer dat de kerstboom zo kort staat. Dus mijn moeder zei dat we hem nu alvast op konden zetten en dan kunnen wij er langer van genieten. Het voelt wel raar hoor, alsof je Sinterklaas helemaal bent vergeten. But Christmas, I am ready for you!

Image

Vrijdag kocht ik nog even heel snel een nieuwe krultang bij de Kruidvat. Hij was goedkoop maar ik ben er eigenlijk wel blij mee. De krullen zijn heel mooi en ik denk dat er binnenkort nog een review over komt.

Image

En toen was het weer weekend. Op school hadden we het over the Sims dus in mijn vrije tijd had ik nog even snel een huisje gebouwd. En nu maar dromen dat ik later ook in zo’n huis mag wonen…

Hoe was jullie week?

Geef een reactie

