NOVEMBER FAVORITE HAIRSTYLE: HALF BRAIDED CROWN

Afbeelding

Soms weet ik echt niet meer wat ik met mijn haar moet doen. Liever wil ik niet elke dag los, maar ’s ochtends ben ik zo lui. Ik heb de hele maand November verschillende looks geprobeerd en uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat dit mijn favoriet is. De half braided crown. Het is een hele simpele haarlook (als je kan vlechten) en het staat super schattig.

Afbeelding

Op het eerste gezicht lijkt dit heel lastig. Maar dat is het totaal niet. Ik ben absoluut geen talent in vlechten en dit is mij ook gelukt. Je kan de plukken die los hangen stijlen maar je kan ze ook krullen. Ik krul het liever want stiekem vind ik het heel jammer dat ik zelf geen krullen heb. Ook vind ik het iets beter bij de look passen. Vlechtjes en krullen vind ik allebei schattig, dus echt een perfect combinatie.

Nu vragen jullie je misschien af hoe je dat nou moet doen. Hier heb ik twee tutorials die makkelijk te volgen zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Als jij iemand bent die het makkelijker van een filmpje leert, ook voor jou heb ik wat:

Wat doen jullie meestal met je haar?

3 thoughts on “NOVEMBER FAVORITE HAIRSTYLE: HALF BRAIDED CROWN

Geef een reactie

