TRENDS I LOVE: CHELSEA BOOTS

Afbeelding

Ik zoek al heel lang korte laarsjes die echt heel leuk onder een jurkje of rokje staan. In een winkel zie je veel van die lage cowboy laarsjes, maar toch zoek ik iets anders. Ik heb het gevonden! De Chelsea Boots! Ze zijn stoer, vrouwelijk en super leuk. Veelzijdige schoenen, altijd handig!

Afbeelding

De Chelsea Boots zijn te herkennen aan het stukje elastiek aan de zijkant van de schoen. Online is het nog behoorlijk lastig om een goede outfit met chelsea boots te vinden, maar ik het het geprobeerd.

Zoals je kunt zien zijn de Chelsea Boots ook gewoon in de zomer te dragen. Ze zijn niet dik en daarom ook makkelijk te doen in de zomer. Ik vind het ook echt heel tof staan onder een kort broekje. Op deze manier zijn de Chelsea Boots ook stoer.

Afbeelding

Ook zijn ze te combineren met een spijkerbroek. Dit is mijn favoriete outfit. Toen ik deze foto zag wist ik het: ik wil de bruine! Ik zoek al een tijdje zwarte schoenen want ik heb alleen bruine, maar bruin kan je ook overal mee combineren. Het is net even iets warmer dan zwart. Ze staan ook ontzettend leuk bij een zwarte broek. De zwarte versie valt minder op bij een zwarte broek.

Afbeelding

Hier nog even om te laten zien hoe leuk de bruine Chelsea Boots bij een zwarte broek staan.

Afbeelding

Het leukste vind ik dat ze lekker laag zijn. Hierdoor staat het ook super leuk met sokjes. Bij laarzen vind ik het ook leuk als er beenwarmers bovenuit steken, maar met deze lage schoenen is het makkelijker. Je kan normale lengte sokken aantrekken en ze steken er alsnog bovenuit. Dit staat extra leuk onder een rokje of jurkje.

Afbeelding

Ook ontzettend leuk met een panty!

Omdat ik vaker spijkerbroeken of een zwarte broek draag denk ik dat ik de bruine versie ga kopen. Bij de bruine Chelsea Boots vind ik het ook leuk dat het elastiek meer opvalt. Dat maakt het toch weer even iets anders dan de standaard korte laarsjes. Het is ook nog eens super handig dat ze op heel veel verschillende manieren te combineren zijn. Dus als je even niet meer weet welke schoenen je aan moet trekken kan je altijd je Chelsea Boots erbij pakken. Want de kans is groot dat het heel leuk staat!

Wat vinden jullie van de chelsea boots?

One thought on “TRENDS I LOVE: CHELSEA BOOTS

Geef een reactie

